Inlägg från: Anonym (galet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (galet)

Känner mig ledsen för det som har hänt dem senaste dagarna

Chokladkulan skrev 2022-04-22 16:27:05 följande:
    Du låter inte direkt opartisk. Snarare tvärtom. Jag tänker rösta på SD eller afs är så trött på dessa araber nu. Är själv hbtq person och de människorna tex muslimer är de värsta mot oss hbt-personer! Ingen pratar om det heller vilket är helt sjukt. Väljer hellre SD då inte för att de är direkt bättre men svenska människor tenderar att vara mer verbala och inte så aggressiva och fysiska mot en som de från Mellanösternkulturer. Har blivit utsatt så himla mycket och BARA av utländska personer. Tycker inte islam har i Sverige att göra sen de kom hit har det BARA var problem t.o.m. svenskar flyttar ju från områden enkom pga dessa. Ingen vill vistas i tex rosengård eller nån annat sånt område. Tycker man ska fråga sig själv och ställa frågan nämn 3 positiva saker som invandringen från mellanöstern fört med sig? Det finns inget! Det är bara problem och misär tror de flesta är rätt trötta på dem om jag ska va ärligt. Det måste bli någon förändring 
    En hbtq-person som röstar SD? Really? Det är ju galenskap på en ny nivå.
  • Anonym (galet)
    Anonym (D) skrev 2022-04-22 16:51:41 följande:
    Fast dessa kulturer är ju ännu mer högerextrema än SD så det är ju förståeligt. 
    Det finns partier att rösta på, som varken är hbtq-fientliga eller högerextrema. Att som hbtq-person rösta på ett hbtq-fientligt person är i mina ögon mycket märkligt.
Svar på tråden Känner mig ledsen för det som har hänt dem senaste dagarna