Cacan8 skrev 2022-04-26 22:43:18 följande:
Mimzan, hur gick det för dig? Tänker på dig <3
Jag väntar på min mens och FET. Har haft en rätt bra period där jag kunnat fokusera på annat och lagt barntankarna på hyllan. Men de senaste dagarna är bara ett enda mörker. PMS skulle jag tro, men vad hjälper det när tankarna snurrar.
Så många bekanta som precis fått barn eller väntar, och jag känner mig ensam och misslyckad (om jag mot förmodan får barn kommer jag aldrig lägga upp en enda bild på ungen på insta).
Det är omöjligt att tänka positivt när man hamnar i det här mörka hålet jag befinner mig i just nu. Känns inte som att maken förstår mig riktigt heller. Varför lyckas det för "alla andra" men inte för mig?
Kramar till alla er som kämpar <3
Det gick bra, hade så ont i äggstockarna o överalllt man läste så var det start på MF, och det var så mitt startade förra gången. Dessutom mådde jag så bra från att varit så trött o illamående innan. Jag var helt 100 på att det var kört. Men fick se ett tickade hjärta, eller såg det knappt för att jag grät så mycket? Hoppas det får hålla sig kvar där inne nu.
PMS Ursh för det deppigt värre, tur att man vet att det släpper! Man känner sig så usel. Men tyvärr kan vi styra mycket men inte naturens gång, må alla kämpar här inne lyckas ni/vi är så värda det.