Inlägg från: Anonym (sådär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sådär)

Otrogen igen...?

molly50 skrev 2022-03-25 08:43:34 följande:
    Det var bara för att få honom att sluta diskutera mig som person här i tråden och istället hålla sig till ämnet.
    Men jag kom på sen att min profil här är ju privat så han kan ändå inte skicka pm om jag inte öppnar den.
    Kanske lika bra det, personen verkar en aning .... förvirrad Flört
  • Anonym (sådär)
    Anonym (FYI) skrev 2022-03-25 09:54:24 följande:

Kunde kanske vara intressant med en reflektion från ts innan tråden fullständigt spårar utRynkar på näsan

Iof kan jag förstå att TS lämnat tråden när den spammats sönder av IQ fiskmås  diskussioner med en "förvirrad" person.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (FYI) skrev 2022-03-25 13:35:52 följande:
    Jo jag håller med. Och det värsta är ju att han inte har vett på att sluta. Nu har han börjat trakassera Molly istället.Rynkar på näsan
    Japp, men är du förvånad? Flört
  • Anonym (sådär)
    molly50 skrev 2022-03-25 16:00:16 följande:
    Det får han fortsätta med ensam,i så fall eftersom jag har lagt ner den diskussionen.
    Det går inte att diskutera med någon som gör helt egna tolkningar av det som skrivs.
    Om det är den jag tror så är ju det lite av hans specialitet...
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Lotta) skrev 2022-03-28 00:49:51 följande:
    Nej absolut inte. Gjorde samma iakttagelse som du fast eventuellt mellan två andra nick. Uppfattade (Förvirrad) och (sådär) förde en dialog i egenskap av en och samma individ, med separata åsikter för dynamikens skull.

Ungefär som en "kändis" här på FL lägger ut inlägg och svarar på sina egna ett tag senare.

Snacka om livligt fantasi Drömmer

Du menar alltså att du på fullt allvar tror att jag skulle sitta och föra en debatt mot mig själv OCH flera andra?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Lotta) skrev 2022-03-28 10:27:59 följande:
    Just a light feeling... Drömmer .... men jag kan så klart ha helt fel! Solig

Visst, förekommer killar som sitter och debatterar mot sig själva för att "hålla dynamik och tråd igång". Vet inte vilka skribenter "Tuct" syftade på som flitigt dubbelskrev inlägg. men en alltför alert hållning till ev nättroll blir oxå fel från mitt håll om jag på hal is. sorry!  
    Tja, du får väl tror som du vill.

Iof så brukar det alltid uppstå "dynamiska" debatter när jag, FYI och även Molly vistas i samma tråd som "man med egen erfarenhet" Flört Så det behövs nog ingen debatt mot sig själv för att åstadkomma "dynamik"
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Lotta) skrev 2022-03-28 13:41:02 följande:
    Mmm, fattar din poäng Flört

Undrar hur utvecklingen ser ut relationsmässigt för vår TS (Bitter)?

Har killen lyckats få till samtal mer på djupet tillsammans med hustrun?
    Tja, att lämna verkar ju inte vara ett alternativ för TS så då finns ju egentligen bara en väg och det är att svälja allt hon säger och gilla läget för så länge hon vet att han är kvar oavsett om hon är ärligt eller ljuger så finns ju ingen anledning för henne att vara ärligt med alla konsekvenser det för med sig. Så det spelar nog ingen roll hur många samtal de har, i praktiken är det slutligen handlingar som räknas och är man kvar trotts att ens partner ljuger så säger det mer än 100 samtal
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-03-28 15:39:37 följande:

Oavsett om jag gjort något fel eller inte skulle jag signera skilsmässoansökan.

En partner trasig nog att ge sig på utpressning av det slaget skulle jag inte vilja leva en minut till med. 

Din partner behöver inte ha din signatur för att ta ut en skilsmässa. Pappret finns där för att få dig att förstå att enda chansen att få en andra chans är att vara ärlig med din partner och det är inte utpressning det är en självklarhet. Vill du inte ha en andra chans så behöver du inte.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2022-03-28 16:24:15 följande:

Du säger ju bara emot dig själv. "Enda chansen" är ett ultimatum, som är utpressning. 

Det är ett helt skruvat beteende. Och ett mycket dåligt underlag för en relation. 

Tja, det finns ju inget som säger att din partner öht behöver ge dig en andra chans, att personen öht ger dig det valet är förmodligen mer än vad du är värd..... men vill du inte det så behöver du inte.

Nä det är ett fullt korrekt veteende för det är liksom den som hade sönder saker som borde vara den som fixar det, inte andra. Det som verkligen är skruvat är att fört svika och förnedra sin partner och sen tro att den är din partner som ska fixa det du haft sönder Tomte
  • Anonym (sådär)
    Anonym (FYI) skrev 2022-03-28 16:45:13 följande:
    Medveten om att just i detta fallet kanske det inte är en optimal lösning eftersom ts inte har konkreta bevis vad som hänt vid sista utegången och som han håller för sig själv, som han kan slänga upp vid ett nekande. Men kanske värt ett försök.
    Absolut, så länge det lönar sig att ljuga kommer ju folk såklart göra det

Att förvänta sig att folk ska säga sanningen bara för att man frågar är oerhört naivt. Lite som om polisen skulle förhöra någon och säga nåt i stil med.. "Bara så du vet, vi vill gärna att du säger sanningen, men om du inte gör det så går du fri" Drömmer
Svar på tråden Otrogen igen...?