• Vienna20

Gravid med bf november 2022

Plussade i förrgår, och enligt egna beräkningar så är bf 2/11-2022. Inser att det kanske inte är så många som fått plus ännu, utan många som befinner sig i slutet på oktober, men är du som jag och kanske plussat och har lite längre cykler än 28 dagar så kanske det finns flera som har fått plus och är beräknade i början av november ???? Om inget annat trillar det troligen in flera blivande mammor rätt snart 

Eftersom det är så jätte tidigt fortfarande så vore det så skönt att ventilera tankar, oro, glädje med fler i samma situation! 

• Svar på tråden Gravid med bf november 2022
  • Grodan90
    zarizael skrev 2022-05-31 17:33:10 följande:

Åhhhh nej februariblomma. Så fruktansvärt tråkigt. Hoppades så på bra besked för er. Styrkekramar Hjärta

vecka 14 och fram tills magen börjar växa känner många sig väldigt ogravida. Hormon nivåerna sjunker, symtomen släpper ofta och den svullna magen blir plattare (svulnaden är oxå pga hormonerna)
    Därför det kallas för spökveckor. Det är fullständigt normalt. 

Jag har oxå RUL 8/6 grodan =) ser allt bra ut då så ska jag berätta för storasyskonen. Kommer inte fråga om kön för jag vill inte veta. Vill ha kvar den överraskningen  till förlossningen :) 
    Får jag gissa tror jag på kille dock. Samma kravings som med sonen :)

Åh vad spännande! Jag tror också jag väntar en pojke, har mått exakt som jag gjorde när jag var gravid med sonen, med dottern mådde jag mycket mindre illa än vad jag gjort de här andra gångerna. Vi kommer kolla kön för mannen är så nyfiken, jag hade nog velat spara överraskningen men får väl låta han bestämma denna gången haha!
  • cemi

Februariblomma :

Åh har tänkt på dig och undrat hur det gått. beklagar verkligen! Skickar en massa kramar! Hjärta

• cemi

Februariblomma :

Åh har tänkt på dig och undrat hur det gått. beklagar verkligen! Skickar en massa kramar! Hjärta

• cemi

Vad säger ni om att flytta över till facebook? Kan skapa en hemlig grupp. på så vis kan ingen hitta gruppen eller se vilka som är medlemmar. 

Lite smidigare ställe att skriva på kanske? Eller kanske bara jag som tycker Skrattande 

Ni får säga vad ni tycker så kan jag ordna en lite snabbt! 

• ANMAELHO
    cemi skrev 2022-06-02 08:54:54 följande:

Vad säger ni om att flytta över till facebook? Kan skapa en hemlig grupp. på så vis kan ingen hitta gruppen eller se vilka som är medlemmar. 

Lite smidigare ställe att skriva på kanske? Eller kanske bara jag som tycker Skrattande 

Jag är på :)
  • Holy93
    cemi skrev 2022-06-02 08:54:54 följande:

Låter som en jättebra idé! Du får gärna pma mig om du fixar en :)
  • Thasz
    Holy93 skrev 2022-06-02 12:49:36 följande:
    Låter som en jättebra idé! Du får gärna pma mig om du fixar en :)
    Samma här! 
  • emphz
    ANMAELHO skrev 2022-06-02 12:17:44 följande:
    Jag är på :)
    Jag med! Är med i en stor nu med hur många som helst men hade föredragit en mindre som blir mer personlig. 
Svar på tråden Gravid med bf november 2022