Gravid med bf november 2022
Emphz: åhh vad underbart!!!
Emphz: åhh vad underbart!!!
Pico: Åhh vad kul! Jag var också på ett till vul idag! Är också 9+0 och allt såg bra ut så nu är jag så lättad igen Det såg ut som en liten potatis där inne haha
Fick boka tid till KUB om cirka 3veckor. Känns som en lång tid dit men jag är så glad att allt bara rullar på just nu!
Zarizael - ja men det var så jag tänkte också, vet bara inte riktigt hur jag själv ska räkna, kanske bara ska gå tillbaka till det ursprungliga från NC, känns ju ändå som mest rimligt.. i så fall skulle jag vara 8+6 idag. Jag är lite tokig så vill gärna ha en fast tid att gå efter så att jjag ?vet? att det är en viss vecka. Även om det såklart kan ändras senare
värmekudde - åh vad skönt! jag ska på kub om 4 veckor.. så jjag hoppas att jag ska klara min oro fram tills dess, nu har jag kommit längre än mitt MA så det känns på ett sätt som ett mål i sig.
Jag förstår hur du menar. Jag har också gått längre än mitt ma i förra graviditeten och det kändes så bra när jag passerade den veckan.
Mysecret: håller tummarna att allt går bra!
Senaste dagarna har jag haft ont i svanskotan konstant och känt av ischias liknande smärta i ena skinkan på en viss punkt som kommer och går. Någon annan som upplevt det? Funderar på om det är foglossning men det känns väldigt tidigt är ju bara i vecka 11.
Värmekudde - jag har haft värk i mina höfter från och till ända sedan jag plussade och har varit hos sjukgymnast som misstänkte att det kunde ha ett samband, även min BM sa att det kunde hänga ihop. Min mamma berättade att hennes första symtom på mig var ryggont, så jag tror absolut inte att det är omöjligt att ha olika fog-känningar tidigt i graviditeten
Karinnirak: åhh vad ledsen jag blev av att läsa din berättelse. Vet hur tufft det är att gå igenom. Tyvärr är det vanligt med ma Hoppas på det bästa för er. Styrkekram
Skrollade långt bak i tråden och hittade bf listan. Behöver kanske uppdateras lite! Tillkommit några i gruppen som kanske vill lägga till sig?
3/11 Zarizael, fjärde barnet
3/11 Dalarna91, första barnet
7/11 Jowalowa, första barnet
8/11 Grodan90, tredje barnet
9/11 chilins, första barnet
9/11 Elimil, fjärde barnet
10/11 JessicaJKM, första barnet
10/11 RH93, första barnet
11/11 falisha, tredje barnet
12/11 emphz, tredje barnet
15/11 värmekudde, första barnet
15/11 Holy93, andra barnet
15/11 Hanna95u, andra barnet
17/11 Bubbelfika, andra barnet
18/11 Pico, första barnet
18/11 Thasz, första barnet
19/11 MySecret, fjärde barnet
21/11 Smlan, tredje barnet
22/11 Leopard91, andra barnet
23/11 Februariblomma, andra barnet
25/11 norrpigan, fjärde barnet
27/11 DrLavernius, första barnet
Är det fler som är väldigt förstoppade av graviditeten? Jag blir galen!
Förra graviditeten tog jag laktulos från början till slut, men jag är så trött på att bli så gasig av den (ursäkta för informationen haha). Finns det något bättre ni har tagit för magen när ni har vart gravida? Jag ser ju höggravid ut av att inte kunna gå på toaletten haha