Inlägg från: Värmekudde |Visa alla inlägg
  • Värmekudde

Gravid med bf november 2022

Mitt inskrivning idag blev avbokad och finns knappt några tider förrän senare i april. Blev så besvikenGråter 

• Värmekudde

Fick äntligen tag på mottagningen och de ordnade en ny inskrivningstid till mig på måndag eftersom min tid idag blev avbokad :) 

• Värmekudde
    emphz skrev 2022-03-22 19:02:14 följande:

Idag var jag på tidigt vul, fick se en liten blobb och hjärtat hade börjat slå. helt magiskt. 

har ju haft lite blödningar sen i lördags men allt såg så fint ut!!! Lättnad för stunden.

Gud vad kul att höra! Måste vara en stor lättnad att få se hjärtat och att det såg fint ut!
  • Värmekudde
    Dalarna91 skrev 2022-03-23 19:36:20 följande:

Imorgon kl 12 ska jag på ultraljud är då i 7+6. Min sambo har varit lite emot men jag orkar inte psykisk mer att väntan. Det har varit jobbigt med att inte ha symtomer. Hade ömma bröst i vecka 6 i 4 dagar samt en blödning i söndags. Men nu blir det äntligen ultraljud men tyvärr kan inte han vara med. 

Håller tummarna för dig att du får en fin upplevelse med goda nyheter och att du får en stor lättnad efteråt så att oron minskar Hjärta 
  • Värmekudde

Åhh Dalarna91 beklagar verkligen, jag höll tummarna för dig. Hoppas på det bästa för er!

• Värmekudde

Illamåendet har varit såå jobbigt idag. Har gått runt och hulkat i smyg på jobbet och knappt kunnat prata ibland framför kollegor och behövt ta frisk luft. Jätte jobbigt att ha på sig en tröja som sitter för nära runt halsen också det känns som att jag ska spy direkt då. Än så länge spyr jag inte bara väldigt illamående och hulkar mycket. Det är som värst på morgnarna/fm. Funderar på att äta postafen.

• Värmekudde

Jag ska testa det!Glad I min förra graviditet började jag med postafen när illamåendet eskalerade och det funkade men sen bara någon dag efter fick jag ma så vet inte om det var att ma orsakade att illamåendet förvann eller om det var postafen som funkade på mig. Är dock lite noijg att jag ska bli orolig att illamåendet försvinner helt men man vill ju inte heller gå runt och må skitdåligt. Ska testa och seGlad

Svar på tråden Gravid med bf november 2022