Anonym (Den 3.e sidan i kriget) skrev 2024-10-09 17:55:11 följande:
Hur skulle 650 000 som befinner sig utanför Ryssland kunna avrättas? Hur skulle 60 000 ukrainare varav många utanför Ukraina avrättas av ukrainarna?
Dessutom vill Ukraina ha EU-medlemskap lägre fram och då kan de inte avrätta någon. (+ att de inte kommer åt ukrainare som flytt landet). Jag håller absolut på dessa 650 000 + 60 000. Jag har läst artiklar om detta m.m. Vaddå hoppas? Jag nämnde det bara.
Nej,en vatnik är en sån som repeterar putins falska påstående om ukrainska massakrer på ryssar i Donbas , o säger att den ryska invasionen var rätt etc etc + repeterar putins lögnaktiga påstående att det egentligen är USA som är angriparen.
De kan inte längre befinna sig i sitt hemland och just för avrättning.
Hur kan du inte veta såna här saker?
Hela tiden dessa idéer du ger som putin älskar, ni vatniks verkar tro det går lura hur som helst.
Men verkar någon gå på det tycker du?
Inte ens konceptet inkallelse verkar du förstå och med tanke att till allas överraskning är ett tvång, som inte inkallad redan berättade detta
Padirac skrev 2024-10-09 18:33:55 följande:
Så den stora flyktingströmmen till följd av Syrienkriget ser du som en fråga om barnafödande och ekonomiska umbärnaden? och de som inte har en stat utan istället en klan som tvingar dem att strida är inte flytkingar från att strida utan också de flyr pga all abarn och ekonomsika umbäranden.
Jag tror ta mig tusan att du upprepar rasisterna,
SDs och Putinkramarnas arguemnt ordagrant!
Kulturrasism! SDs och etnonationalsiternas ståndpunkt. En vatniks ord lägger du fram.
Det är den intressanta delen, att man hamnar där så ofta.
Och sen när det ifrågasätts, nej, jag har aldrig haft dessa idéer och sen vissa ggr upprepar exakt samma idéer i samma inlägg.
Undrar om vatniks tror de inte syns och är osynliga?(Kanske dom inte ska vara så tydliga vart de står.)