Ryssland har anfallit Ukraina - krig i Europa
Jag har ALDRIG SAGT att Ukraina som stat skall lägga ned vapen mer än Ryssland som stat skall det. Hur är det med läsförståelse? Däremot stöder jag individuella vapenvägrare på båda sidor, enkla vanliga människor som inte vill ha med kriget att göra.. Förstår du inte skillnaden?
ÄR DU SJÄLV krigsplacerad med vapen? Är du man eller kvinna? Varför har du inte svarat? Jag vet att människor inkallas och eftersom jag tycker det är moraliskt fel på båda sidor är jag för individuella vapenvägrare. Därför hjälpte jag en ung ukrainare med pengar och hade gjort det samma för en rysk medborgare.
Hur skulle åsikten att Putin bör AVSÄTTAS - som jag har - vara hans vilja? Dock påverkar vad jag skriver självfallet inte Putin åt något håll. Jag har inte lagt ett enda förslag.
Naturligtvis påverkar inte det jag säger det minsta lilla, men jag har åtminstone rätt att säga att jag som skattebetalare vill hjälpa ukrainare på annat sätt än med vapen.
Du missar också totalt att jag är för även ryska vapenvägrare.
Dina idéer är något nazisten putin skulle älska, för en sak är säker och det är att där blir de inkallade och skickade utan att putin bryr sig ett skit och där är de till för kanonfoder.
Inbillar du dig verkligen att avsätta putin skulle ändra något?
Den nivå av naivitet kan du väl inte ha, eller?
Eller vänta lite nu, det avslutade du med den naiviteten.
Så varför du för ett argument som ingen bryr sig om i kriget, det är en gåta.
Och du kan ställa hur mycket ad hominem frågor till mig du vill, kommer aldrig svara då min person är irrelevant för alla i dessa länder och saker.(Men vet varför du frågar dessa ad hominem frågort, och det är så du kan fly ifrån de konstiga sakerna du sagt.)
Dock dina idéer är sånt som putin älskar, så varför så
Och detta med skattepengarna du beklagade dig över att vi spenderade, det är en av de mer intressanta sakerna och precis som det vore så att du inte har en susning det går till Ukrainas möjlighet att försvara sig och humanitär hjälp också.
Och den intressanta saken att hjälp Ukraina nu är så extremt mycket billigare.
Men och andra sidan har du inte velat veta av det du sade där på ett tag.
Det är något som är fel här, den saken inser man väldigt enkelt.
Och frågan ställer sig är varför någon har så många saker som är putins dröm att det sker.
Vi får hoppas ingen lyssnar på dig, då ingen vill ha putin här.
Vill du?
Och en saklig person hade insett att tvinga i krig och inkalla, och tvingade att kriga för att försvara sitt land är det allra mest basala i ett krig.
Men förstår du ville detta när ryssen kom från början också och att Ukraina skulle lägga ned sina vapen?