Ryssland har anfallit Ukraina - krig i Europa
Och vi ser ju vad putin gör med Belarus, de blir totalt överkörda.
Och vi ser ju vad putin gör med Belarus, de blir totalt överkörda.
DU kanske har rätt, men svårt och veta vad dessa kappvändare vill, då de ibland kan ändra sig samma dag och säga två helt motsatta saker.
Men detta med ryssen har varit rätt konstant ända tills nazisten putin attackerade Ukraina, då insåg dom att de får knipa käft, men nått sig mig de aldrig har ändrat sig.
När blev Ukraina Europa??? Du skojar
Mer nonsens hjälper dig inte heller.
Vi vet alla vem som var nazister sist och vi alla vet vad S tycker om nazisten putin
Dock så vet vi att putinkramarna finns i SD och dess fans, de ville ju putin skulle koma hit och avsätta regeringen.
Lugnt, jag förstår mer nonsens är på G nu
Nope, nu lägger du bara orden i munnen på mig, och då är det bara du som säger.
tex så var SD på bjudresor till ryssland krim, som de vägrar ens berätta det allra minsta och berätta vad faan dom gjorde där.
Sen stödjer de nazisten ptuins fuskval och genom vara "valobservatörer"
Och tillbaka till S, jam de har inget övers för nazisten putin, hur du ens nu kan ha missat det.
Ni som dricker alkohol har nu en möjlighet att välja bort de märken som Pernod Ricard marknadsför efter att bolaget åter börjar exportera till Orchland.
Jag lägger mig inte i om folk dricker alkohol, men välj för jösse namn inte ett företag som sponsrar Putains krig i Ukraina.
Vet inte om det strider mot forumreglerna att nämna alla märken som det företaget marknadsför, men den som inte vill sponsra Putains krig kan lätt hitta vilka märken det gäller.
WoW, sicket bortfall
En rolig sak, säkert 5 år före nazisten putins etniska utrensning i Ukraina, så började jag välja bort allt ryskt och så väl fonder som aktier.
men inser att en fond lurat mig, och hade mindre innehav av ryska företag, men får ta på mig att jag inte var mer noga och skylla mig själv för min egen dumhet.
Det första jag tänkte på att importera alkohol till ryssarna, sicket jävla bra sak.
För en sak som säker ryssen, det är alkohol, för det har den svårt att motstå.
De idioterna dricker ju tom metanol(träsprit.)
Jaha, inget kritiskt med dessa.
Går upprätta hålla sådan vart som helst om man så önskar.
Men såklart, det var väl därför saklig argumentation uteblev för dig.
Är botten nådd nu, eller kommer Putains nyttiga idioter med något ännu dummare?
Hon har inte fel dock och är ett utmärkt argument som också håller för sakligheten.
Och man kan göra mindre övningar istället som inte drar en sådan extrem uppmärksamhet och på tal om nyttiga idioter till putin.