Polyrytm skrev 2023-06-07 16:18:21 följande:
Jag är kritisk mot båda. Man behöver faktiskt inte välja en, man kan välja bort båda. Bra va?
Biden har ju varit för varenda krig som USA fört, i princip.
Om jag måste välja så tycker jag att Trump är bäst och mest lämpad. Han är ju dock inte köpt av krigsindustrin, det är väl därför media och etablissemanget hatar honom.
Jag vet att du försvarar Biden med näbbar och klor. Varför? Tycker du att han är lämpad som President? En dement, sjuk, kriminell åldring med pedofila drag ska alltså ansvara för världens mäktigaste nation, inklusive kärnvapenkoderna.
HAHAHAHAHA, ingen pratade något om kritik inte får existera, utan att den ena är en nazist och den andra miltals ifrån någon extrem politik.
Det är galet komiskt nu efteråt hur jimbo inte kunde välja mellan en normal ledare med en politiskt inriktning som är i nivå av Moderaterna och en fascistiskt diktator aka nazist.
Jag har aldrig sagt ett gott ord om Joe Biden och tycker inte heller om honom, sagt detta hundratals ggr genom åren pga såna som du lägger orden i munnen på mig.
Dock är jag saklig, det inbillar sig extremister sig att det är att gilla och om man inte spyr galla över Joe hela tiden.
Gott försök, men när du lägger orden i mun, så är det bara du som säger och ingen annan.
Så du vill ha en som gör sexuella övergrepp som USA president igen, ooops, det säger en del hru ilal det är här, och förstår nu dina konspirationer i COVID-19 ämnet.
Du verkar inte vilja prata om nazisten putins terror i Ukraina eller mot hens egen befolkning, inte om svåra krigsbrott och bortrövade barn,våldtagna barn, mördade barn, och dito vuxna.
Låter som i mina öron du står bakom putins svåra krigsbrott i Ukraina, eller kan du förklara dig varför du vill byta ämne direkt när vi lyfter alla hemskheter nazisten putin gör mot sina egna inväntar och andras som Ukraina nu, och flera andra länder före.