• Anonym (Jaha)

Min kille otrogen och falsk

Varit tsm med killen i flera år och han har aldrig bett mig suga ac honom, jag gör det självmant ibland. Aldrig frivilligt försökt Slicka mig eller köra 69an... 

skulle här om dagen låna hans dator, såg då att han är registrerad på eurodultchatt, nån sån sida där man chattar med andra och skriver ut sina intressen i sängen. Då har min kille skrivit ? doggy, experimentera, 69an, oralsex. Långt ner i halsen, dildo..

blev så chockad, dels för att han va otrogen och även för vad han skrivit att han söker i sängen..

han sa att inte sökte de som stod, han fyllde bara i saker han inte har nåt emot att göra om tjejen är sugen eller villig...

vi har pratat ut om det här och valt att ge en sista chans och han radera sidan direkt. Men det där sitter kvar? Att han sökte sånna sexuella aktiviteter i sängen med andra men inte med mig? Han sa att han inte har nåt emot att testa alla sånna saker med mig.. ändå tar han aldrig upp det när vi har sex eler visar att han vill?? Va beror de på?? Fattar ingenting 

• Svar på tråden Min kille otrogen och falsk
  • Anonym (1234)

Så tråkigt att inte få det du verkligen behöver!

• Anonym (Roger)

Du glömde berätta hur han var otrogen

• Anonym (Glädjedödaren)

antar du själv aldrig tagit nåt initiativ till förändringar? Ligger du som en död fisk i sängen och han får göra jobbet?

• Anonym (Jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-20 06:46:04 följande:

antar du själv aldrig tagit nåt initiativ till förändringar? Ligger du som en död fisk i sängen och han får göra jobbet?

Nej! Jag håller oftast på mera med han. Suger länge och så. Dock har jag sagt att jag gillar män som visar va dom vill och att han gärna får visa vad han vill.. ändå gör han aldrig det
  • Anonym (Mman)

På vilket sätt var han otrogen? 

• Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (Jaha) skrev 2022-02-20 07:48:58 följande:

Nej! Jag håller oftast på mera med han. Suger länge och så. Dock har jag sagt att jag gillar män som visar va dom vill och att han gärna får visa vad han vill.. ändå gör han aldrig det
    Okej då förstår jag. Tråkigt för dig. Du får väl ta dig en älskare.
  • Anonym (A)

Trist att inte får de du behöver 

• Anonym (sådär)

Ok, så du har ett monogamt förhållande med en snubbe där båda redan från början visste att de inte var ok att strula med andra... din kille valde att skita i det och gjorde det ändå....

Men nu har ni "pratat ut" och han har lovat att inte göra om det, för givetvis var det han gjorde bara ett missförstånd... han hade bara inte uppfattat att det inte var ok... att han smög med det var ju bara en slump.. han hade ingen aaaaning om att det var fel... men nu så... nu har han fattat.Drömmer

Ärlig talat TS, vad får dig att tro att en snubbe som totalt sket i era gränser och gjorde som han ville ändå i smyg och hoppades på att du inte skulle få veta det kommer hålla det han sagt bara för att ni "talat ut"?

• Anonym (sådär)

Men sluta lägg skulden på TS. Om den stackars lilla livet var så himla missnöjd så kunde han väl pratat med TS om det eller?
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (sådär) skrev 2022-02-21 13:52:58 följande:
    Men sluta lägg skulden på TS. Om den stackars lilla livet var så himla missnöjd så kunde han väl pratat med TS om det eller?
    Det är du som skuldbelägger. Inte jag. Jag för bara ett resonemang.
Svar på tråden Min kille otrogen och falsk