Inlägg från: Anonym (Jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaha)

Min kille otrogen och falsk

Varit tsm med killen i flera år och han har aldrig bett mig suga ac honom, jag gör det självmant ibland. Aldrig frivilligt försökt Slicka mig eller köra 69an... 

skulle här om dagen låna hans dator, såg då att han är registrerad på eurodultchatt, nån sån sida där man chattar med andra och skriver ut sina intressen i sängen. Då har min kille skrivit ? doggy, experimentera, 69an, oralsex. Långt ner i halsen, dildo..

blev så chockad, dels för att han va otrogen och även för vad han skrivit att han söker i sängen..

han sa att inte sökte de som stod, han fyllde bara i saker han inte har nåt emot att göra om tjejen är sugen eller villig...

vi har pratat ut om det här och valt att ge en sista chans och han radera sidan direkt. Men det där sitter kvar? Att han sökte sånna sexuella aktiviteter i sängen med andra men inte med mig? Han sa att han inte har nåt emot att testa alla sånna saker med mig.. ändå tar han aldrig upp det när vi har sex eler visar att han vill?? Va beror de på?? Fattar ingenting 

• Svar på tråden Min kille otrogen och falsk
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-20 06:46:04 följande:

antar du själv aldrig tagit nåt initiativ till förändringar? Ligger du som en död fisk i sängen och han får göra jobbet?

antar du själv aldrig tagit nåt initiativ till förändringar? Ligger du som en död fisk i sängen och han får göra jobbet?

Nej! Jag håller oftast på mera med han. Suger länge och så. Dock har jag sagt att jag gillar män som visar va dom vill och att han gärna får visa vad han vill.. ändå gör han aldrig det
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (sådär) skrev 2022-02-21 16:54:01 följande:
    Jasså... vad menade du då med det här?

Tack att du står upp för mig det betyder mycket. Blir så ledsen när folk lägger skulden på mig :( kanske är så att jag är tråkig i sängen eller oattraktiv. Men oavsett så är det aldrig en ursäkt till att vara otrogen 
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 19:01:56 följande:
    Gulligt att ni stöttar varann. Samma person troligenSolig
     behöver det inte alls vara. Men du har skev syn på saken 
Svar på tråden Min kille otrogen och falsk