• Anonym (Jaha)

Min kille otrogen och falsk

Varit tsm med killen i flera år och han har aldrig bett mig suga ac honom, jag gör det självmant ibland. Aldrig frivilligt försökt Slicka mig eller köra 69an... 

skulle här om dagen låna hans dator, såg då att han är registrerad på eurodultchatt, nån sån sida där man chattar med andra och skriver ut sina intressen i sängen. Då har min kille skrivit ? doggy, experimentera, 69an, oralsex. Långt ner i halsen, dildo..

blev så chockad, dels för att han va otrogen och även för vad han skrivit att han söker i sängen..

han sa att inte sökte de som stod, han fyllde bara i saker han inte har nåt emot att göra om tjejen är sugen eller villig...

vi har pratat ut om det här och valt att ge en sista chans och han radera sidan direkt. Men det där sitter kvar? Att han sökte sånna sexuella aktiviteter i sängen med andra men inte med mig? Han sa att han inte har nåt emot att testa alla sånna saker med mig.. ändå tar han aldrig upp det när vi har sex eler visar att han vill?? Va beror de på?? Fattar ingenting 

• Svar på tråden Min kille otrogen och falsk
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 13:57:29 följande:
    Det är du som skuldbelägger. Inte jag. Jag för bara ett resonemang.
    Ja jag lägger skulden där den hör hemma,. dvs hos den som gjorde handlingen.

Du försöker däremot lägga skulden för HANS handlingar på TS. Som att det skulle vara hennes fel att HAN betett sig som en idiot.

Varför gör du det?
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (sådär) skrev 2022-02-21 14:18:56 följande:
    Ja jag lägger skulden där den hör hemma,. dvs hos den som gjorde handlingen.

Du försöker däremot lägga skulden för HANS handlingar på TS. Som att det skulle vara hennes fel att HAN betett sig som en idiot.

Varför gör du det?
    Dina tolkningar får stå för dig.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 16:29:04 följande:
    Jasså... vad menade du då med det här?
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-20 06:46:04 följande:

antar du själv aldrig tagit nåt initiativ till förändringar? Ligger du som en död fisk i sängen och han får göra jobbet?

• Anonym (Jaha)
    Anonym (sådär) skrev 2022-02-21 16:54:01 följande:
    Jasså... vad menade du då med det här?
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-20 06:46:04 följande:

antar du själv aldrig tagit nåt initiativ till förändringar? Ligger du som en död fisk i sängen och han får göra jobbet?

Tack att du står upp för mig det betyder mycket. Blir så ledsen när folk lägger skulden på mig :( kanske är så att jag är tråkig i sängen eller oattraktiv. Men oavsett så är det aldrig en ursäkt till att vara otrogen 
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jaha) skrev 2022-02-21 17:19:52 följande:
    Tack att du står upp för mig det betyder mycket. Blir så ledsen när folk lägger skulden på mig :( kanske är så att jag är tråkig i sängen eller oattraktiv. Men oavsett så är det aldrig en ursäkt till att vara otrogen 
    Np, blir oxå irriterad på folk som lägger skulden på fel ställe.

Det är klart att du känner så för det är ju vad din kille vill. Han vill att du ska känna att skulden ligger på dig, att det var ditt fel att han betedde sig som en idiot så han ska slippa stå för det och ta ansvar för det själv. Gå inte på det.

På FL kryllar det av männniskor som tar otrohet i försvar, men jag gissar att 9 av 10 av dessa är eller varit otrogna själva Flört
  • molly50
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 16:29:04 följande:
    Jag tolkade det du skrev på samma sätt.
    Du antog att TS ligger som en död fisk i sängen och att hennes kille därför söker sex på annat håll.
    Det är victimblaming.
    Han är väl en vuxen människa med ansvar för sina egna handlingar och val.
    Är han missnöjd med något så är det väl bättre att prata om det istället för att vara otrogen.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 19:01:56 följande:
    Gulligt att ni stöttar varann. Samma person troligenSolig
     behöver det inte alls vara. Men du har skev syn på saken 
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (Jaha) skrev 2022-02-21 19:20:50 följande:
     behöver det inte alls vara. Men du har skev syn på saken 
    Om åsikten inte passar låter det ofta så Solig
  • molly50
    Nej,jag har bara ett konto,och det är det här.
  • Anonym (sådär)
    Ja men självklart kan inte flera trycka du snackar skit utan det måste ju vara en och samma person Drömmer
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 19:27:50 följande:
    Om åsikten inte passar låter det ofta så Solig
    När man kläcker ur sig saker man sen inte kan förklara så låter det ofta så...
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (sådär) skrev 2022-02-21 20:45:55 följande:
    När man kläcker ur sig saker man sen inte kan förklara så låter det ofta så...
    Du har förstått. Äntligen! Solig
Svar på tråden Min kille otrogen och falsk