Inlägg från: Anonym (sådär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sådär)

Min kille otrogen och falsk

Ok, så du har ett monogamt förhållande med en snubbe där båda redan från början visste att de inte var ok att strula med andra... din kille valde att skita i det och gjorde det ändå....

Men nu har ni "pratat ut" och han har lovat att inte göra om det, för givetvis var det han gjorde bara ett missförstånd... han hade bara inte uppfattat att det inte var ok... att han smög med det var ju bara en slump.. han hade ingen aaaaning om att det var fel... men nu så... nu har han fattat.Drömmer

Ärlig talat TS, vad får dig att tro att en snubbe som totalt sket i era gränser och gjorde som han ville ändå i smyg och hoppades på att du inte skulle få veta det kommer hålla det han sagt bara för att ni "talat ut"?

• Anonym (sådär)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-20 06:46:04 följande:

antar du själv aldrig tagit nåt initiativ till förändringar? Ligger du som en död fisk i sängen och han får göra jobbet?

Men sluta lägg skulden på TS. Om den stackars lilla livet var så himla missnöjd så kunde han väl pratat med TS om det eller?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 13:57:29 följande:
    Det är du som skuldbelägger. Inte jag. Jag för bara ett resonemang.
    Ja jag lägger skulden där den hör hemma,. dvs hos den som gjorde handlingen.

Du försöker däremot lägga skulden för HANS handlingar på TS. Som att det skulle vara hennes fel att HAN betett sig som en idiot.

Varför gör du det?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 16:29:04 följande:
    Dina tolkningar får stå för dig.
    Jasså... vad menade du då med det här?
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-20 06:46:04 följande:

antar du själv aldrig tagit nåt initiativ till förändringar? Ligger du som en död fisk i sängen och han får göra jobbet?

• Anonym (sådär)
    Anonym (Jaha) skrev 2022-02-21 17:19:52 följande:
    Tack att du står upp för mig det betyder mycket. Blir så ledsen när folk lägger skulden på mig :( kanske är så att jag är tråkig i sängen eller oattraktiv. Men oavsett så är det aldrig en ursäkt till att vara otrogen 
    Np, blir oxå irriterad på folk som lägger skulden på fel ställe.

Det är klart att du känner så för det är ju vad din kille vill. Han vill att du ska känna att skulden ligger på dig, att det var ditt fel att han betedde sig som en idiot så han ska slippa stå för det och ta ansvar för det själv. Gå inte på det.

På FL kryllar det av männniskor som tar otrohet i försvar, men jag gissar att 9 av 10 av dessa är eller varit otrogna själva Flört
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 19:01:56 följande:
    Gulligt att ni stöttar varann. Samma person troligenSolig
    Ja men självklart kan inte flera trycka du snackar skit utan det måste ju vara en och samma person Drömmer
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-02-21 19:27:50 följande:
    Om åsikten inte passar låter det ofta så Solig
    När man kläcker ur sig saker man sen inte kan förklara så låter det ofta så...
Svar på tråden Min kille otrogen och falsk