• Anonym (Statistiknörd)

Får du tillräckligt med sex med din partner?

Det finns många trådar där en person i förhållandet får för lite sex. Oftast mannen men även kvinnor lider brist på sex i sin relation. Obegripligt för mig som man. Jag tycker att man ska knulla så mycket som möjligt innan man lämnar jordelivet. Hur ser det ut egentligen, svara och kommentera gärna

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du tillräckligt med sex med din partner?
  • Anonym (...)

Kvinna, 30 år. Gravid med första barnet.

Jag valde att jag får tillräckligt med sex. För närvarande har jag dock ett enormt behov av sex pga hormonerna och min stackars sambo får kämpa för att hänga med Oskyldig Vi har sex kanske 3-5 gånger i veckan när han jobbar (nattskift, 12h pass) och när han är ledig så är det i princip varje dag. Om han är för trött (jag brukar vakna till och bli redigt igång när han kommer hem från sina pass vid 5 på morgonen) så "hjälper" han mig alltid ändå, så att säga... Solig  Så även om jag får lindra mina besvär själv ibland när han är iväg och jobbar så anser jag att jag får "tillräckligt".  

• Anonym (Maja)

Får oftast tillräckligt - under höst och vår är vi ungefär lika sugna (1-3 gånger/vecka), på sommaren vill min man mer (han 3+ gånger, jag kanske 2 gånger - per vecka då), på vintern vill jag mer än min man (han vill ca 1-2 gånger/vecka, jag vill kanske 3 gånger/vecka). Men är definitivt nöjd ändå. 

Par sedan 10 år tillbaka. 5 barn, ålder 0-7.

• Limpo

För lite min fru vill inte ha sex överhuvudtaget. Så har det varit i många år nu. 

• Anonym (Gärna mer)

Svarade att jag gärna vill ha mer/kvinna. Är väl ändå hyfsat nöjd. Blir i snitt 3-4 ggr i veckan men hade gärna legat varje dag typ men så länge vi håller nuvarande frekvens får jag väl vara nöjd.

• TrolletsMor

Kvinna, svarade att jag får tillräckligt med sex. Hade dock inte tackat nej till mer sex. Men med tanke på att jag och gubben lever som särbos och än så länge bara träffas när jag inte har mina barn hos mig (alltså vv) så är jag nöjd med mängden sex när vi ses :) 

• Anonym (För lite)

Kvinna, får för lite sex. 1-3 ggr per månad. Min kille äter antidepressiva och har låg sexdrift. Själv hade jag kunnat ligga i princip varje dag, åtminstone 4 ggr per vecka. Men är inte beredd att offra relationen för det, onanerar istället. 

• Anonym (Olika.....)

Är särbo och min kvinna är i klimakteriet. Tillsammans typ 7 år.
    Vi försöker förstå varandra, hon vill inte lika ofta - inte viljan det är fel på.
    Jag håller igen lite för att inte verka för "på"
    Ibland hjälper hon mig med lite handarbete eller annat.
    I söndags morse blev det hångel och sedan en snabbis innan dagen började.
    Det funkar, vi är nog rätt trygga i situationen tror jag.

• Anonym (Kåtast i Kungsängen)

Typ kåtast i kungsängen, och varit så sedan tidiga tonår. Men vi får väl till en 3-4 ligg i månaden och kanske får en 3-4 bj:s. 

Skulle vilja ha 2-3ggr i veckan, men det tror jag inte min partner orkar eller kan. 

• Anonym (Statistiknörd)

Det finns ju iaf 13 kvinnor som får för lite sex. Tänk om det gick att para ihop dom med några av männen som också får för lite. Tungan ute

Svar på tråden Får du tillräckligt med sex med din partner?