• Anonym (Statistiknörd)

Får du tillräckligt med sex med din partner?

Det finns många trådar där en person i förhållandet får för lite sex. Oftast mannen men även kvinnor lider brist på sex i sin relation. Obegripligt för mig som man. Jag tycker att man ska knulla så mycket som möjligt innan man lämnar jordelivet. Hur ser det ut egentligen, svara och kommentera gärna

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får du tillräckligt med sex med din partner?
  • Anonym (Påls Potta)

Min fru har på grund av kronisk sjukdom och tillhörande medicinering ingen sexlust över huvud taget. Vi har alltså aldrig sex. Jag kan sakna det ibland, men jag klarar mig. Inte som att jag hade haft mer sex om jag var singel. Innan hon blev sjuk var det oftast hon som vill ha sex.

• Anonym (She)

Nöjd. Ett par ggr/vecka. Veckor då vi har barnen blir det mindre än de övriga veckorna

• Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2022-02-07 18:21:58 följande:

Märkligt att dessa asexuella kvinnor hänger på ett sex forum.   Då undrar man hur stort mörkertalet är...

Stackare. Har du hela tiden trott att familjeforumet Familjeliv är ett sexforum? snacka om att ha kommit fel
  • Anonym (Ems)

Kvinna, svarade att jag får tillräckligt med sex. 
    Med det inte sagt att jag inte gärna hade haft sex oftare, men det är absolut tillräckligt för att jag ska fortsätta trivas i relationen.

• Anonym (Statistiknörd)

Än så länge visar undersökningen att det är övervägande män som får för lite sex. Inte helt oväntat ju

• Anonym (Tjej)
    Anonym (K) skrev 2022-02-07 21:11:28 följande:
    Stackare. Har du hela tiden trott att familjeforumet Familjeliv är ett sexforum? snacka om att ha kommit fel
    Han syftar väl på kategorin sex och samlevnad, att de hänger i den kategorin. 
  • Anonym (Jk)

Gillar inte uttrycket "får" sex. Som att det är något man har rätt till. För mig känns det ordet så.
    Man "har" sex. Och nej, vi har inte tillräckligt med sex enligt mig. Det blev tre gånger förra året. Senast i maj.

Jag orkar inte bry mig just nu, får se längre fram. I början var det tufft men nu har jag nog normaliserat det.

• Mr1970

Nästan aldrig numera. På grund av klimakteriet (tror jag). Sa poff en dag så försvann all lust. Så till den grad att hon till och med föreslagit en annan kvinna i sängen. Gulligt och omtänksamt, på ett sätt. Men känns fel inuti mig på något sätt. Vet ej varför men nästan bättre för mig att lösa det genom sex, ensam..

• KimLinnefeldt
    Mr1970 skrev 2022-02-08 07:34:19 följande:

Nästan aldrig numera. På grund av klimakteriet (tror jag). Sa poff en dag så försvann all lust. Så till den grad att hon till och med föreslagit en annan kvinna i sängen. Gulligt och omtänksamt, på ett sätt. Men känns fel inuti mig på något sätt. Vet ej varför men nästan bättre för mig att lösa det genom sex, ensam..

"En annan kvinna", eller menar hon en extra kvinna? I så fall är hon kanske lite bi...
Svar på tråden Får du tillräckligt med sex med din partner?