• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Leopard91

Ni som har fått plus, hur var er kropp innan? Hade ni molvärk? Ägglossningsliknande flytningar? Trötthet? 
    hur visste ni? 

• Kiiwii
    Cinapuffen skrev 2022-03-10 20:42:18 följande:
    Attans då, tyckte det var så tydligt igår ju. Du kanske får ha lite is i magen och testa om någon dag igen, om inte mensen dyker upp. Jag håller fortfarande tummarna. Hjärta

Själv tog jag ett test imorse från testlagret och tyckte jag såg ett svaaaagt streck. Tog en bild och nu när jag tittar på bilden så syns inget tycker jag. Obestämd Var helt säker imorse.. nu, not so much. Men tänker ta ett CB digital early imorn bitti. Vill ju bara veeeta! Tungan ute

Men det låter ju lovande tycker jag :) Väntar spänt.

För mig blev strecket igår rejält starkare efter en stund och det har jag aldrig varit med om, så vill inte släppa hoppet riktigt än även om det säkert bara var spökstreck/torkstreck, men har aldrig varit med om det förr. Nåja. Blir att ha is i magen några dagar. 

Lycka till imorgon :)

• Kiiwii
    Leopard91 skrev 2022-03-10 21:47:25 följande:

Ni som har fått plus, hur var er kropp innan? Hade ni molvärk? Ägglossningsliknande flytningar? Trötthet? 
    hur visste ni? 

Tidigare gånger då jag varit gravid (3 gånger) har jag inte haft några särskilda symtom eller känningar. Haft sen mens, testat och fått pluss. Symtomen har kommit senare för mig och jag har haft väldigt lite symtom hela graviditeten :)
  • Cinapuffen
    Kiiwii skrev 2022-03-10 22:42:09 följande:

Men det låter ju lovande tycker jag :) Väntar spänt.

För mig blev strecket igår rejält starkare efter en stund och det har jag aldrig varit med om, så vill inte släppa hoppet riktigt än även om det säkert bara var spökstreck/torkstreck, men har aldrig varit med om det förr. Nåja. Blir att ha is i magen några dagar. 

Lycka till imorgon :)

Tack Solig Hjärta
  • My871

Första månaden

jag tempar, men vad tror ni om denna dipp? Kan det vara ägget som fäst? 

• Grodan90
    Leopard91 skrev 2022-03-10 21:47:25 följande:

hur visste ni? 

Började få molvärk några dagar innan bim och mer flytningar, men det som gjorde att jag misstänkte att jag var gravid var att jag fick värmevallningar, det har jag fått i början av mina andra graviditeter med :)
  • Villblimamma96

Nu har jag antingen BIM idag eller på måndag... Jag vet inte och jag förstod inte läkaren när jag var på ultraljudet inför ägglossningen (fredag för två veckor sedan) då hon sa "om två veckor" då, men sa samtidigt att jag skulle ha ägglossning på söndagen eller måndagen. Mår inte bra den här cykeln, vet inte om det kanske kan vara så att jag för första gången på länge upplever riktig pms nu efter Letrozolen. Mår illa, har värk i både bröst och mage, är otroligt trött och uppblåst. Tog ett test idag som var negativt. Kan inte direkt säga att jag är förvånad, de är ju alltid negativa för mig. Har tappat hoppet. 

• Cinapuffen

Vet ni tjejer, jag tog gravtest imorse, testlagret och RFSU. Såg ett väldigt svagt streck på testlagret och inget på RFSU. Så chansade och tog ett CB digital early. BIM -1 idag och det stod gravid!!! Skrattande Hjärta Plus Jag och sambon tittade tillsammans och han blev så lycklig! Det blir hans första barn. Bifogar bilder på testen.

• Butembobaby
    Cinapuffen skrev 2022-03-11 10:04:43 följande:

Vet ni tjejer, jag tog gravtest imorse, testlagret och RFSU. Såg ett väldigt svagt streck på testlagret och inget på RFSU. Så chansade och tog ett CB digital early. BIM -1 idag och det stod gravid!!! Skrattande Hjärta Plus Jag och sambon tittade tillsammans och han blev så lycklig! Det blir hans första barn. Bifogar bilder på testen.

Åh grattis till er! 
  • Leopard91
    Cinapuffen skrev 2022-03-11 10:04:43 följande:

Åh, grattis <3
Svar på tråden BIM mars 2022