Inlägg från: Cinapuffen |Visa alla inlägg
  • Cinapuffen

BIM mars 2022

Fagelfri skrev 2022-03-06 08:57:08 följande:
    Men eller hur en skugga som är så sjukt svag. Och what!? Finns det digitala testa tidigt!?
    Jajemen! 
  • Cinapuffen
    ems1991 skrev 2022-03-07 12:41:43 följande:

Bim på lördag 12/3 och det känns som vilken annan månad som helst här Rynkar på näsan

Samma här. Vissa dagar är jag säker på att jag är gravid och vissa dagar är jag säker på att jag inte är det. Känns som att tiden går sååå sakta! Skrikandes
  • Cinapuffen
    ems1991 skrev 2022-03-07 12:58:07 följande:
    åh ja. Och jag vågar inte börja testa heller för då blir jag bara ledsen Rynkar på näsan
    Har en massa gravtest från testlagret hemma så jag testade igår och idag, trots att det är alldeles för tidigt egentligen. Drömmer Tyckte jag såg ett svaaaagt streck. Men när jag tittar på bilderna jag knäppt så ser jag inget. Det visar sig väl i slutet av veckan. Tungan ute
  • Cinapuffen
    evelinagra1 skrev 2022-03-07 13:08:41 följande:
     Har bim 10/3 och känner som er, det känns precis samma som alla andra månader..
    Och när man läser om symtom och graviditet så verkar det som det är lika vanligt att inte ha symtom alls som det är att ha symtom. Så man blir inte klokare av att googla. Och ändå kan man inte låta bli. Tungan ute
  • Cinapuffen
    Butembobaby skrev 2022-03-07 14:24:01 följande:

Mår verkligen inte bra idag, magsjukan har kommit tillbaks med råge. Har feber och alla de otrevliga symptom som hör till. Känner att jag kanske får förbereda mig på att mensen kommer snart också. 

Låter inte alls trevligt. Rynkar på näsan Hoppas det går över fort. Krya på dig. {#emotions_dlg.flower}
  • Cinapuffen
    Mirre24431 skrev 2022-03-07 20:31:51 följande:

Jag och sambon kunde inte hålla oss! Vi tog ett clear blue vanligt test! Visst ser man något? 

Det ser ut som ett brett svagt streck, så jag skulle tolka det som positivt. Solig
  • Cinapuffen
    evelinagra1 skrev 2022-03-08 08:13:34 följande:

Håller tummarna för er butembobaby och pico!!
    min temp sjönk idag, inte under linjen dock så är väl inte kört även fast det känns så haha..

Min temp sjönk oxå idag. Men jag vågar inte riktigt lita på min temp för den brukar vara helt bananas av och till utan anledning. Tungan ute
  • Cinapuffen
    flisan1989 skrev 2022-03-08 10:14:16 följande:

Här fick jag mens två dagar för tidigt? hänger kvar o ser hur det går för er andra Hjärta

Trist! Håller tummarna för nästa omgång! {#emotions_dlg.flower}
    evelinagra1 skrev 2022-03-08 10:13:48 följande:

när har du BIM? Hoppas att den inte sjunker mer för oss imorgon Tungan ute

Jag har BIM på lördag. Så hoppet är inte ute än! Drömmer Håller tummarna för oss imorn. Solig
  • Cinapuffen
    ems1991 skrev 2022-03-08 14:23:02 följande:

BIM-4 tog precis ett gravtest från testlagret som var negativt såklart. Vet inte om man ska fortsätta hoppas denna månad eller ge upp

Jag tar oxå test från testlagret och tyckte jag såg ett svaaaagt streck. Men inbillar mig säkert. Googlade deras tester idag och det verkar som att de visat väldigt svaga streck jämfört med andra märken vid samma tidpunkt. Många som fått väldigt svagt streck och sen tagit andra test har fått solklart positivt med de andra. Så hoppet är inte över än, försöker jag intala mig själv oxå. Solig
  • Cinapuffen
    Grodan90 skrev 2022-03-08 16:08:47 följande:
    Jag har använt mig av testlagrets stickor och dom har gett väldigt ljusa streck. Var inte förrän några dagar efter bim strecket började synas ordentligt. Testade med digitalt och det visade att jag var gravid trots ett knappt synligt streck på testlagrets så håller med om att dom ger svaga streck!
    Då håller jag tummarna och hoppas på det bästa. Glad
Svar på tråden BIM mars 2022