• Kiiwii

BIM mars 2022

Laktrisens skrev 2022-03-03 19:37:09 följande:

Tack för era svar, går inte citera. Men jag har testat med dessa förut, aldrig fått någon skugga eller något alls på Dessa. Jag har beställt digitalt då får vi väl se. Men de kan ju va spölstreck. de syns tydligt men svagt streck men svårt fånga upp på bild. 

Jag ser ett streck också :) Låter lovande med symtomen också som du känt förut också. Jag har typ samma symtom, huvudvärk och känner mig varm, nästan febrig och trött. Tror dock inte mitt mående beror på graviditet.

• Kiiwii
    Laktrisens skrev 2022-03-04 14:47:08 följande:
    Nya tester idag..
    Iiiih, ser ju onekligen positivt Drömmer
  • Kiiwii

Man är ifrån familjeliv en dag eller två och så får man se massa glada nyheter när man kollar tråden, stort grattis till er som plussat Solig 

Ger hopp åt en annan :)

• Kiiwii
    Mirre24431 skrev 2022-03-07 20:31:51 följande:

Jag och sambon kunde inte hålla oss! Vi tog ett clear blue vanligt test! Visst ser man något? 

Ser positivt ut :)
  • Kiiwii
    Butembobaby skrev 2022-03-08 07:08:28 följande:

Vågar knappt tro att det är sant, men fick ett svagt sträck i morse ÄL+11 Plus 

Vågar inte ropa hej ännu då jag hade tidigt missfall I januari, men nog känns det kul att få plussa Hjärta

Har digitalt hemma som jag nog tar på torsdag då jag har BIM. 

Vet inte om det syns på bilden, men tydligt i verkligheten 
    .

Åååh, grattis till pluss, hoppas det blir solklart positivt så du kan ropa hej  
    flisan1989 skrev 2022-03-08 10:14:16 följande:

Här fick jag mens två dagar för tidigt? hänger kvar o ser hur det går för er andra Hjärta

Tråkigt när mensen ska dyka upp. Går och väntar på min som säkert blir sen den här gången, också drygt. 

Loppster skrev 2022-03-08 19:48:00 följande:

Ingen annan som varit med om att ni fått äl sekret 2 dagar efter äl? {#emotions_dlg.flower}

Den här cykeln har jag fått ÄL-flytningar flera gånger. Trodde ÄL var på gång eftersom flytningarna kom och även lite värk i äggstockarna, brukar vanligtvis ha så. Sen försvinner flytningarna och jag tänker att ÄL skett men så kom Äl-flytningarna tillbaka efter 2-3 dagar? två gånger den här cykeln har det blivit så för mig, fattar nada. Har tolkat det som att min kropp inte lyckats driva igenom ÄL fullt ut och därför provat igen? eller så är det bara märkligt. Störigt helt klart. Har ingen aning om jag haft ÄL eller inte? Är på cd 30 idag. 

• Kiiwii
    Loppster skrev 2022-03-08 23:43:34 följande:

Kiiwi: jag tror som dig, det blev nog ingen ägglossning häromdagen så därför försöker kroppen igen. Min mens och ägglossning är ju helt knäpp sen missfallet så antar att det kanske är därför men det är ju väldigt svårt att veta när man har bim nu. haft känningar I höger äggstock och ljumske ikväll så hoppas det är pågång iallafall. Blir ju väldigt mycket sex när äl sekretet aldrig vill ta slut. haha 

Ja vi har legat varannan dag nästan hela cykeln, man blir nästan less haha ;) 

Jag väntar in mensen som lär dröja då ÄL säkert inte skett eller skedde sent. Har ingen aning alls om BIM? men om ÄL skedde första gången jag hade flytningarna + värk så är jag på äl+12 och brukar få mens då, men som sagt det blev nog senare eller ingen ÄL alls. Har haft en del värk och känningar i tjejmagen av och till flera dagar. Pms? Bara vänta och se, så drygt. 

• Kiiwii
    Pico skrev 2022-03-09 05:20:30 följande:

Jag tror att jag dör - är detta på riktigt?  // Gråter

Stort grattis Solig Bästa känslan. Hoppas det blir en frisk bebis av det lilla livet. Grattisgrattis.
  • Kiiwii
    Loppster skrev 2022-03-09 14:09:22 följande:

Kiiwi: haha ja då kan ni ju omöjlig ha missat äl om det blev någon. haha. känns ju jobbigare att inte veta när Bim är även om väntan är lång när man vet också. Jag har inget äl sekret idag och tempen ligger fortfarande högt så antar att äl varit nu. fortfarande känningar i höger äggstock och idag har jag fått ömma bröstvårtor. 

Jag brukar få ömma bröstvårtor efter ÄL, progesteronet brukar ha den effekten på många. Men den här gången har de inte ömmat nåt alls så därför tror jag äl uteblivet för mig. Men då kanske du haft ÄL nu iaf i och med ömma bröstvårtor :) 
  • Kiiwii
    evelinagra1 skrev 2022-03-09 20:16:46 följande:
    Det var ju kul att man får positivt på något test iallafall.. sen att det var corona var väl kanske mindre kul 
    Nääää :/ Vad trist att bli sjuk. Förra månaden fick jag covid några dagar före jag fick mens, det var en dubbelt kass månad. Krya på och håller tummarna att du får ett annat positivt test snart :)
  • Kiiwii
    LLucille skrev 2022-03-09 20:14:40 följande:
    Vad tror ni? Ser ni nått?Skämskan det vara det klassiska "spökstrecket"på detta test eller skulle det kanske kunna vara något?. Och jag är på äl+10 idag borde det isf vara tydligare?
    Testa detta mitt på dagen. Men testa negativt på ett test med morgonurinen med gravidkollens stickor.Obestämd
    Jag ser en svag skugga till streck :) Kanske är det något. ÄL+10 är ju väldigt tidigt så inte alls kört eller så. Har du några symtom på gravidite? 
Svar på tråden BIM mars 2022