• Loppster

BIM mars 2022

Äl+ 6 idag. Känner ändå lite hopp denna Månaden. Brukar bara ha molvärk innan ägglossning och sen samma dag som mens men denna månaden så har jag haft lite molvärk varje dag sen ägglossning. Brösten är fylligare och ömma Bröstvårtor. tempen håller sig på 0.4-0.5 över varje dag. Även haft yrsel igår när jag reste mig upp för snabbt. 

hur går det för er andra? Hjärta

• Loppster

fridacat: jag ser två streck. Jag har dock ingen erfarenhet Av testa tidigt test. vänta någon dag och ta ett vanligt test. Hoppas det är ett plus. 

• Loppster
    Tovikan och sophiee92: hoppas mensen håller sig borta för er båda Hjärta

Jag har lite molvärk varje dag, lite ömma bröst. Idag har jag varit lättirriterad. men det hade lika väl kunnat vara vanliga symtom för mens. har 1 vecka kvar till Bim. Är på äl+8 idag. 
  • Loppster

sophiee92: 

glömde skriva att jag har väldigt känsligt luktsinne med senaste två dagarna. Tål inte lukten av mannens snus . haha. 

vi är på försök nummer 2. kanske första försöket som vi verkligen gått in för. Vi blev spontant gravida i dec men fick missfall i januari. efter det fick jag 2 olika infektioner som höll i sig 1 månad så Därför blev det lite halvdant förra månaden. Vilken försök är ni på? 

• Loppster
    Sophiee92 skrev 2022-03-14 21:35:37 följande:
    Haha exakt samma här! Fast för mig har det varit lukten av handsprit uuuh!

Vad tråkigt att höra att ni fick ett missfall :( så himla vanligt har man förstått dock. Oj vad jobbigt med 2 infektioner efter det! Kul att ni är på banan nu igen iaf :)

Vi är på 6:e försöket

Haha ja handsprit och kaffe har jag reagerat på men snuset är värst. Haha hoppas det är symtom. Kan inte minnas att jag haft så innan. Har du det? 

tack Hjärta

• Loppster

äl+9 idag. Hade molvärk sent igårkväll. Nästan som små hugg? Idag har jag haft dovt illamående sen jag steg upp och öm i ryggen. Försöker tänka att jag inbillar mig och att det inte är symtom så jag inte blir besviken. tänker nog hålla mig ifrån att testa tills dagen efter Bim. 

• Loppster

Tovikan: vi är på försök nummer 2. kanske första försöket som vi verkligen gått in för. Vi blev spontant gravida i dec men fick missfall i januari. efter det fick jag 2 olika infektioner som höll i sig 1 månad så Därför blev det lite halvdant förra månaden. Vilken försök är ni på? 

• Loppster
    norrpigan skrev 2022-03-16 11:39:21 följande:
    Jag vet inte riktigt. Har oregelbunden mens. Men hade tror jag äl kanske 6 marsSkäms
    Vet du hur lång din lutealfas är? Jag hade med äl 6 mars men min Bim är 21 mars eftersom min lutealfas är 14 dagar. så äl+10 är jag på idag. Det är väldigt tidigt att plussa då så vänta några dagar till och ta ett test då. 
  • Loppster
    MaddeBreli skrev 2022-03-16 18:19:53 följande:

En liten fråga, när börjar ni testa? Jag tog faktiskt ett idag (negativt) men det var nog på tok för tidigt: äl+8 / bim -8 har så svårt o vänta...! 

Jag testar aldrig förens efter Bim. Skit jobbigt att hålla sig men jag blir så besviken när det är negativt så då känns det bättre att det är mens än ett negativt test. 
Svar på tråden BIM mars 2022