• Loppster

BIM mars 2022

Såg att ni diskuterade kaffe längre upp i tråden. Ville bara tipsa om Zoegas Skånerost koffeinfritt. brukar finnas i butiker med lite större sortiment. man Känner typ ingen skillnad på det och vanligt kaffe Hjärta

• Loppster

Hej. Hoppar in här ifrån Februari tråden då jag fick mens idag. 

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet)

• Loppster
    Butembobaby skrev 2022-03-01 14:51:34 följande:

ÄL+4 idag.

Känner mig hoppfull denna cykel ändå, har haft stickande dragande känsla i vänster sida av livmodern idag. I början av Januari när jag plussade men sedan fick missfall så hade jag likadant. Det behöver ju inte betyda något, men det känns ändå bra Solig

Har beställt teststickor från testlagret så vi får se när de kommer och när jag börjar testa. Ska försöka hålla mig till helgen tänker jag :) 

håller tummarna för dig Hjärta
  • Loppster

Min cykel är så konstig sen mitt missfall i januari. idag fick jag äggvitesekret. Brukar få det 3 dagar innan ägglossning så antar att jag har ägglossning den 5 mars istället för 7 mars. inte lätt att pricka rätt när det ändrar sig. brukar er cykel vara samma Varje måndag eller ändrar den sig? 

• Loppster

Tack för era svar. skönt att se att flera har olika längd på sina cykler. Jag har alltid haft 30 dagar så nytt för mig. Men sen har äl och mens bytt plats sen mitt missfall. jag brukar ha mens Nu men har äl istället. Haha. 

• Loppster

Får ni plus på era äl tester varje månad? Jag har bara använt det förra månaden och denna och testar mig runt 18.00 på kvällen när jag börjar få äl känning. förra månaden fick jag en stegring men inte positivt och denna månaden än sålänge är testen blanka fast jag har äl känningar. Har använt rfsu tester. 

• Loppster

Ni som tar tempen. Hur mycket ska den stiga vid ägglossning? Imorse hade min temp stigit 0,2 men tänker kanske att min ägglossning är idag och att tempen kommer ha stigit ännu Mer imorgon? 

• Loppster

nu Har tempen gått upp 0.4 sen i lördags så tror att min ägglossning var igår. 1 dag tidigare än förväntat. Så äl+1 idag, nu ska man bara hålla ut 13 dagar till haha. 

Svar på tråden BIM mars 2022