Kul att många joinat tråden. Jag hoppas på många pluss i mars.
Påtal om det ni skrivit, jag lever rätt så vanligt. Tränar regelbundet, äter hyffsat hälsosamt men inte överdrivet. Tar ett glas rött och äter pizza också Så har jag alltid levt. Dock senaste två månaderna har jag slutat äta gluten och dragit ner mkt på sockret, äter mer lågkolhydratkost. Det beror på att jag vill ner i vikt lite, må bättre i magen och få kortare menscykel och starkare ÄL vilket helt otroligt nog påverkas väldigt mkt av min kost. Idag när mensen slog till blev det dock en chokladkaka :-P
Äter sedan några månader folsyra, D-vitamin och Efamol (nattljusolja) för att hjälpa hormonbalansen på traven sedan utplock av hormonspiral. Efamol slutar jag äta nu snart för burken är typ slut. Funderat många gånger på att ta zink, främst tvinga mannen att äta det, haha.
Spännande att höra hur bidrottninggelé eventuellt påverkar för er andra
Vi ligger när vi har lust, ibland ofta, ibland sällan. Men alltid varje eller varannan dag kring ÄL. Jag har varit lite sen med att upptäcka ÄL tidigare cykler, nästan missat ÄL. Den här gången ska jag se till att vi får till det direkt jag känner flytningarna komma. Har också upptäckt att min ÄL sker snabbt efter att ÄL-testerna visar positivt, så jag tror vi måste försöka bli bättre på att få till det före testerna visar positivt så det redan finns simmare som väntar när ägget släpps