Hej alla. Varit lite tyst men kikat in och läst lite då och då. Glad för alla med positiva (V)UL! Har idag inskrivningen hos BM, privat UL på fredag och längtar. Jag har förutom all trevlig svullnad och trötthet nu börjat må illa. 6e graviditeten och första som jag mår illa under. Hoppas inte det håller i sej, bortskämd som jag är... Så även om mitt är milt så gnäller jag, så lider med er alla som slåss med större illamående och kräkningar. :/
Sen, tycker tiden går sååå långsamt! Har berättat för min chef, men inga kollegor, vänner eller familj vet ännu. Vi tänkte berätta om ca 1 månad, men så svullen som jag är redan vettekatten om det kan döljas tills dess. Kanske får leka antisocial ett tag och hålla mej inlåst ett tag, hehe.
Har ni gått upp ngt ännu? Jag började denna grav på +7 vs förrförra och +5 vs förra så känns sååå surt att jag redan lagt på mej 1kg. Går alltid upp en 18-23kg men vill så gärna hålla det på max 15kg denna gång (för att kompensera startvikten). Tar gärna emot motiverande tips och råd på hur hålla vikten i schack... utan att svälta mej resten av graviditeten...