IVF 2022
Bix1 skrev 2022-11-09 17:57:41 följande:
Tack! Ja verkligen, kom som en chock. Hur man nånsin ska kunna slappna av och njuta av graviditeten förstår jag inte. :(Ja jo det är sant. Känns inte så i kroppen, men man vet ju aldrig.
Hur går det för dig, vart är du nånstans i allt detta? Har läst igenom tråden men minns inte riktigt vem som var vart.
Efter återföringen har jag känt mig lite light headed, mensvärk, ilningar och stick i livmodern, deppig och trög i magen. Utöver kletet då. Det borde vara lutinus-relaterat eftersom det kom direkt. Har testdag 17 nov, lite sent tänker jag. Har BIM imorgon..
Har samma symptom som dig där jag har kramper i livmodern/äggstockarna oxå haft det sen dag 1. Men nu har ja även fått att jag är törstig hela tiden och antingen svin varm eller fryser massa haha... och denna rinningen fyyy... vet inte riktigt när jag har bim eftersom min äl kom senare än den skulle så antingen skulle jag haft mens igår eller nu på fredag för då är det 2v sen jag hade ägglossning, tycker ändå det är konstigt att jag kunde testa så långt i förväg