Inlägg från: Loppan1994 |Visa alla inlägg
  • Loppan1994

IVF 2022

smulis85 skrev 2022-01-27 17:23:30 följande:

Ja jag ringde och de tyckte de var märkligt Och sa bara att jag skulle komma imorgon som planerat så får de ta ställning till det då. Har fått högt från början 250 Gonal-f då jag svarade dåligt förra gången. 

läste igenom tråden tråkigt att du fick avbryta din behandling är rädd för att jag också får göra de. Rena rama berg och dalbanan det här med att försöka bli gravid! 

Okej men hoppas det ser bra ut imorgon ändå.

Ja ja ska starta med 175 nästa gång, vilket han tyckte va högt men eftersom du får 250 nu så låter ju inte 175 alls högt.

Men när du gjorde din första omgång hur stor dos hade du då? eftersom du ändå fick ut några ägg Glad

Ja verkligen!
  • Loppan1994
    smulis85 skrev 2022-01-27 18:37:03 följande:
    Okej ja jag hade precis samma som du förra gången först 125 och gick upp till 175 kanske beror på att jag är mycket äldre än du om du är en 94 jag är ju 85:a så de öka massa på en gång.

hade även svårt att få ut äggen från äggstocken som jag ej har en äggledare till Då den satt så högt upp eller nått. Den hade även väldigt få äggblåsor. 
    Ja okej så kan det ju vara.
    Men hoppas allt ser bra ut för dig imorgon och att du har lagom många stora ägg Skrattande
  • Loppan1994
    Snöoväder skrev 2022-01-27 21:23:19 följande:
    Tack!!Hjärta
    Nu är det en lång väntan.. 
    Får sysselsätta mig mycket så dagarna går fort, tur man jobbar på veckorna Skrattande
    Det förstår jag verkligen, så spännande! När får du testa dig? Får du ta lutinus nu?
  • Loppan1994
    Snöoväder skrev 2022-01-28 09:43:01 följande:
    Jag fick den 9/2 som testdag. Jag kommer inte hålla mig tills dess.. Skrattande
    Jag tar lutinus 3 gånger om dagen och så har jag hormonplåster som jag byter 2 gånger i veckan.
    Okej Skrattande vad har du plåstret för? Glad
  • Loppan1994

IsabellM- vad konstigt de med vaccin, till mig sa dom att det var okej att vaccinera sig samtidigt som jag tog sprutorna eftersom jag hade bokad tid då

• Loppan1994

Smulis85- okej, men ändå skönt och veta att du har 4st. Håller tummarna att du får ut fina ägg Skrattande

Svar på tråden IVF 2022