• Anonym (Fler?)

Onanera bredvid sin mani sängen?

Är det fler kvinnor som tar fram godislådan under sängen med sexleksaker och onanerar bredvid sin partner i sängen?

Har ett betydligt större sexdriv än honom, därav. Ibland hjälper han mig, men oftast gör jag det på egen hand.

Han har inga som helst problem med det, gulle honom.

Fler?

• Svar på tråden Onanera bredvid sin mani sängen?
  • Anonym (Sumprunkare)
    Anonym (Presexuell) skrev 2022-01-16 12:31:12 följande:

När man inte har sexlust känns det mest äckligt med en runkande gubbe bredvid sig. Runka på toa och respektera din fru för Guds skull!!!

Äckligt med folk som runkar! Usch!!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Fler?) skrev 2022-01-16 11:08:04 följande:

Ibland sover han och ibland kan han ligga bredvid och läsa en motortidning.

Han ger mig fria tyglar, och jag kan slappna av och komma rejält.

Jag brukar uppmuntra min sambo att ta fram någon leksak och onanera bredvid mig. Ibland tittar jag bara på och ibland kanske jag ligger och kysser henne på halsen eller suger på en bröstvårta. Jag gillar när hon onanerar och framförallt när hon kommer. Hur hennes kropp spänns och hennes andning ändras tillsammans med lite stön tills att hon är alldeles avslappnad och mjuk.
  • Limpo
    Anonym (Presexuell) skrev 2022-01-16 12:31:12 följande:

När man inte har sexlust känns det mest äckligt med en runkande gubbe bredvid sig. Runka på toa och respektera din fru för Guds skull!!!

Min fru respekterar inte mitt behov av närhet och sex. Varför ska jag ta hänsyn som varit utan i många år?
  • Joyho

Jag väljer oftast att gå upp och onanera i soffan istället när han har somnat. Tycker att det känns elakt att ligga och onanera bredvid honom när han verkligen inte vill ha sex.

Händer några gånger i veckan i alla fall. Tur för mig att han somnar snabbt.

• Anonym (Man 27)
    Joyho skrev 2022-01-16 14:00:21 följande:

Jag väljer oftast att gå upp och onanera i soffan istället när han har somnat. Tycker att det känns elakt att ligga och onanera bredvid honom när han verkligen inte vill ha sex.

Använder du leksaker då också eller bara fingrar?
  • Anonym (Sumprunkare)
    Joyho skrev 2022-01-16 14:00:21 följande:

Skönt att det finns såna som du som tar hänsyn till sin partner. Min fru ligger bredvid och gnider fittan och stönar så jag inte kan sova :(....outhärdligt!!
  • Anonym (Folk alltså...)

Men herregud! Vem fan ligger och onanerar bredvid en sovande eller ointresserad person? Är det så akut får man väl fan gu ut på toa och stänga om sig. Är ni djur eller?

• Anonym (J)

Min fru ligger och smeker fittan på morgonen ibland, så jag vaknar när hon börjar skaka, strax innan hon får orgasm. Ibland blir jag lite irriterad.

• Joyho
    Anonym (Man 27) skrev 2022-01-16 14:06:27 följande:

Använder du leksaker då också eller bara fingrar?

Bara fingrar, vad nu det gör för skillnad?!
  • Anonym (Sumprunkare)
    Anonym (J) skrev 2022-01-16 16:04:54 följande:

Min fru ligger och smeker fittan på morgonen ibland, så jag vaknar när hon börjar skaka, strax innan hon får orgasm. Ibland blir jag lite irriterad.

Sjukt irriterande!! Min fru ligger och jamar som en katt. Omöjligt att sova :(
Svar på tråden Onanera bredvid sin mani sängen?