• Anonym (Fler?)

Onanera bredvid sin mani sängen?

Är det fler kvinnor som tar fram godislådan under sängen med sexleksaker och onanerar bredvid sin partner i sängen?

Har ett betydligt större sexdriv än honom, därav. Ibland hjälper han mig, men oftast gör jag det på egen hand.

Han har inga som helst problem med det, gulle honom.

Fler?

• Svar på tråden Onanera bredvid sin mani sängen?
  • Anonym (Maddy)

Jag har inga leksaker men jag onanerar nästan varje kväll när jag gått till sängs. Min man ligger bredvid och läser nån tidningen eller kryzzar på sin padda.

En gång i veckan blir han sugen och då blir det sex såklart.

• Anonym (UU)

Samma här. Vi har ett ok aktivt sexliv, 2-5 ggr i veckan kanske, och mer sällan och mer ofta i perioder. Så klart blir det lite onani, och vi kan göra det ihop ibland för att det är sexigt, men jag förstår frustrationen som vissa här beskriver runt störd sömn.
    Om frugan vaknar vid 4-5 tiden och inte kan somna så onanerar hon ofta, och när hon kommer så vaknar jag ofta till. Samma om man är trött och bara "faller" i säng, som det kan vara någon gång, så kör hon i gång. Det är ok, men ibland är det irriterande om man missar "sömntåget". Ofta använder hon bara fingrarna, men det har hänt att hon kört i gång med vibrerande dildo. Jag köpte en womanizer till henne, som är tyst, men så klart ger den kraftigare orgasmer så att hon väcker mig med stön och spasmer när hon kommer. Hände ofta tidigare, men nu smyger hon oftast ut i soffan om hon inte blir kåt på morgonen innan jag vaknat, för då vaknar jag ofta av att hon är i den intensiva fasen precis innan hon kommer. 

• Anonym (C.A)

När min fru inte vill bli penetrerad, inte vill runka av eller suga på morgonen säger hon att du kan göra det själv. Hon drar ner trosorna och lägger sig på mage. Jag sätter mig typ undre delen av rumpan och så särar hon på skinkorna så man ser det fina utsikten. Tar fan 2 minuter och jag brukar sikta mot anal hålet. Sen är det över . Hon blir lite som pigg och samtidigt upphetsad av själva valet där man lägger det. Händer inte så många ggr per år men det är min och hennes grej som är lite speciell för oss. Jag kommer inte om hon ligger bredvid, slappnar inte av då.

Och ni som har skrivit usch till onani bredvid sin partner.

Tur att vi alla är olika .

• Anonym
    Limpo skrev 2022-01-16 13:47:55 följande:
    Min fru respekterar inte mitt behov av närhet och sex. Varför ska jag ta hänsyn som varit utan i många år?
    Så hon ska straffas för att hon tappat lusten?
  • Anonym (C.A)
    Anonym skrev 2022-01-16 20:05:01 följande:

Men vänta lite här nu. Vart har det skrivits att hon ogillar att han onanerar bredvid? Försökt läsa igenom allt men kan inte hitta det. Är det så att hon ogillar hans onani bredvid i sängen? Måste bara få det bekräftat
  • Någon snubbe

Hade en vän i ungdomåren som var ganska populär och fick följa med många tjejer hem efter krogen. Lustigt nog var det rätt ofta de inte ville ha sex? Så han började dra i den istället. Ibland blev de skit arga och slängde ut han, ibland var de helt ok med det. Enligt honom var det 50/50.

• Anonym (Runka)

Min kille ligger i soffan och runkar till p-film.

• Anonym (Jonna)
    Anonym (Ofta) skrev 2022-01-16 12:32:21 följande:

Gäller samma sak för mig som är kvinna? Är jag också äcklig och bör onanera på toaletten?

Inte äcklig men jag tycker det är oschysst att runka och onanera om den andre försöker sova och det skakar. Min man drar en ensamseglare ibland och jag kan bli superirriterad av att väckas ur sömnen för att hela sängen skakar. Respektlöst.

(Vi har ett aktivt sexliv så detta sker när jag har mens).
  • Limpo
    Anonym skrev 2022-01-16 20:05:01 följande:

I sju år har jag varit utan sex och närhet. Bett henne runka suga rör mig men inget gensvar. För dryga 40 år sedan hos prästen hette det i nöd och lust. Det mesta av lusten försvann med bröllopstårtan..
  • Anonym
    Limpo skrev 2022-01-17 09:13:38 följande:
    I sju år har jag varit utan sex och närhet. Bett henne runka suga rör mig men inget gensvar. För dryga 40 år sedan hos prästen hette det i nöd och lust. Det mesta av lusten försvann med bröllopstårtan..
    Jaha?
    Varför skiljer du dig inte då istället för att hålla på så där?
Svar på tråden Onanera bredvid sin mani sängen?