Inlägg från: Anonym (Sumprunkare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sumprunkare)

Onanera bredvid sin mani sängen?

Anonym (Presexuell) skrev 2022-01-16 12:31:12 följande:

När man inte har sexlust känns det mest äckligt med en runkande gubbe bredvid sig. Runka på toa och respektera din fru för Guds skull!!!

Äckligt med folk som runkar! Usch!!
  • Anonym (Sumprunkare)
    Joyho skrev 2022-01-16 14:00:21 följande:

Jag väljer oftast att gå upp och onanera i soffan istället när han har somnat. Tycker att det känns elakt att ligga och onanera bredvid honom när han verkligen inte vill ha sex.

Händer några gånger i veckan i alla fall. Tur för mig att han somnar snabbt.

Skönt att det finns såna som du som tar hänsyn till sin partner. Min fru ligger bredvid och gnider fittan och stönar så jag inte kan sova :(....outhärdligt!!
  • Anonym (Sumprunkare)
    Anonym (J) skrev 2022-01-16 16:04:54 följande:

Min fru ligger och smeker fittan på morgonen ibland, så jag vaknar när hon börjar skaka, strax innan hon får orgasm. Ibland blir jag lite irriterad.

Sjukt irriterande!! Min fru ligger och jamar som en katt. Omöjligt att sova :(
  • Anonym (Sumprunkare)
    Anonym (Förundrad) skrev 2022-01-28 12:13:47 följande:
    Tror du att det någonsin kommer att funka om det misslyckats i alla år så här långt. De flesta människor har ju olika saker som tänder dem, och din fru verkar inte gå igång på det där. Så kanske testa att massera henne, slicka henne på halsen och försök få igång henne innan du själv kör loss. Bara ett tips från en som fått det att funka. 
    Så jävla äckligt med folk som runkar!! BLää
  • Anonym (Sumprunkare)
    Anonym (Runka) skrev 2022-01-28 15:31:30 följande:
    Usch ja. Tänk att det finns människor som verkligen runkar!
    Fullständigt vidrigt. 
  • Anonym (Sumprunkare)

Att tillfredsställa sig själv är ju en synd. Det känner du själv efteråt. Tomheten. Guds straff.

Svar på tråden Onanera bredvid sin mani sängen?