• Anonym (Fler?)

Onanera bredvid sin mani sängen?

Är det fler kvinnor som tar fram godislådan under sängen med sexleksaker och onanerar bredvid sin partner i sängen?

Har ett betydligt större sexdriv än honom, därav. Ibland hjälper han mig, men oftast gör jag det på egen hand.

Han har inga som helst problem med det, gulle honom.

Fler?

• Svar på tråden Onanera bredvid sin mani sängen?
  • Anonym (Ofta)

Gör det nästan varje kväll, han vänder ryggen till mig och fortsätter sova. Har inte alls samma sexlust som mig. Har blivit så naturligt för oss.

• Carl Den kloke
    Anonym (Ofta) skrev 2022-01-16 10:47:59 följande:

Gör det nästan varje kväll, han vänder ryggen till mig och fortsätter sova. Har inte alls samma sexlust som mig. Har blivit så naturligt för oss.

Jag hade blivit extremt kåt om jag var han.
  • Pellep123

Gjorde samma sak jämte min kvinna i morse! Hon tycker om att hjälpa mig med smek och kel, eller tänder hon på alla cylindrar och vi har sex :)

• Anonym (Fler?)
    Carl Den kloke skrev 2022-01-16 10:45:55 följande:

Vaknar han inte om du börjar onanera? Och om han gör det tittar han bara på då?

Ibland sover han och ibland kan han ligga bredvid och läsa en motortidning.

Han ger mig fria tyglar, och jag kan slappna av och komma rejält.
  • Carl Den kloke
    Anonym (Fler?) skrev 2022-01-16 11:08:04 följande:

Ibland sover han och ibland kan han ligga bredvid och läsa en motortidning.

Han ger mig fria tyglar, och jag kan slappna av och komma rejält.

Förstår ingenting, jag hade flugit på dig. Måste vara extremt upphetsande att ligga bredvid och se och höra hur kåt du är ju.
  • Limpo

Jag gör det ibland för min fru som nekar all sex blir förbannad. Tänker att hon någon gång ska bli sugen men inte heller.

• Anonym (Presexuell)
    Limpo skrev 2022-01-16 12:29:10 följande:

Jag gör det ibland för min fru som nekar all sex blir förbannad. Tänker att hon någon gång ska bli sugen men inte heller.

När man inte har sexlust känns det mest äckligt med en runkande gubbe bredvid sig. Runka på toa och respektera din fru för Guds skull!!!
  • Anonym (Ofta)
    Anonym (Presexuell) skrev 2022-01-16 12:31:12 följande:

När man inte har sexlust känns det mest äckligt med en runkande gubbe bredvid sig. Runka på toa och respektera din fru för Guds skull!!!

Gäller samma sak för mig som är kvinna? Är jag också äcklig och bör onanera på toaletten?
  • Anonym (Presexuell)
    Anonym (Ofta) skrev 2022-01-16 12:32:21 följande:
    Gäller samma sak för mig som är kvinna? Är jag också äcklig och bör onanera på toaletten?
    Om din man känner som jag beskrev så, ja.
Svar på tråden Onanera bredvid sin mani sängen?