• Holy93

BIM Februari 2022

Jag hittade inte på någon tråd för oss som har BIM i Februari så jag startar en! Jag funderar nästan på att skippa försöka i mars om det inte tar sig, och prova i april och framåt istället så man eventuellt får ett 2023 barn, hur tänker ni?

7/2 Holy93 (Tredje försöket, andra barnet)

• Svar på tråden BIM Februari 2022
  • Caleido
    äppelskrott Men oj vad spännande!! Ja det ser positivt, och vart det ännu mer starkare i verkligheten så borde det va det? Var det ett vanligt gravtest? (Dvs. Ej testa tidigt?) Isåfall skulle jag nog tagit ett digitalt om jag vore du
  • Caleido

Är det några fler som har testat än? Vet att vi är en del med BIM runt dem här dagarna :))

• Anonym8787
    Caleido skrev 2022-02-12 14:09:45 följande:

Är det några fler som har testat än? Vet att vi är en del med BIM runt dem här dagarna :))

Jag testade igår med testa tidigt CB Bim imorgon eller måndag. Negativt så inväntar mensen mest nu. Sjukt deppig känner jag mig. Vet att mensen är sista utposten och att hoppet inte är ute, men orkar knappt hoppas. Hade molvärk förut men allt borta senaste dagarna. 

hur går det för er andra?

• Melsson

Jag verkar inte heller kunna citera nu! 

men GRATTIS johanna!!!!!!!! har du berättat för din sambo än?? 

jag går och väntar på mens/inte mens? BIM idag men ingen mens än.. kommer nog testa imorgon eller på måndag? 

• Äppelskrott
    Caleido (Kan inte citera, som vanligt med Familjeliv) - Tack så mycket! Det var ett helt vanligt test från RFSU :) Kunde faktiskt inte hålla mig till imorgon så testade mig med mitt testa ultratidigt digitala...

Ska ta ett sådant med veckoindikator imorgon för att se vad den visar! Om man utgår ifrån Sista Mensens första dag så är jag i v. 5 (4+2) :) 
  • johannalainen
    Melsson skrev 2022-02-12 17:08:09 följande:

Jag verkar inte heller kunna citera nu! 

men GRATTIS johanna!!!!!!!! har du berättat för din sambo än?? 

jag går och väntar på mens/inte mens? BIM idag men ingen mens än.. kommer nog testa imorgon eller på måndag? 

Tack. Dock har jag feber nu, huvudvärk,och ont i mage/rygg ibland,även hög puls. Även lite lite rosa på pappret tidigare. Har haft lite känslan att det  kommer sluta i MF. Vet inte om man borde kontakta någon?
  • Melsson
    johannalainen skrev 2022-02-12 18:08:37 följande:
    Tack. Dock har jag feber nu, huvudvärk,och ont i mage/rygg ibland,även hög puls. Även lite lite rosa på pappret tidigare. Har haft lite känslan att det  kommer sluta i MF. Vet inte om man borde kontakta någon?
    Åh vad segt? det är inte att du bara blivit lite sjuk då? Står ju på många sidor också att många blöder lite när dom egentligen ska ha mens, så så länge du inte blöder jättemycket tycker jag du ska försöka att inte oroa dig <3
  • Malva3

Hej, mitt första inlägg här. Jag har dock följt tråden ett tag. Jag fick ett positivt ägglossningstest den 30 januari. Jag ska ha mens på tisdag enligt en av apparna jag har. Den här veckan har jag haft molvärk i magen. Igår morse tog jag två graviditetstest som var positiva, ett var digitalt???? Det är väldigt blandade känslor nu. Jag är självklart glad men oron för missfall kom ju på en gång också nu när jag testat positivt så många dagar innan bim????
  • Sophiee92
    Äppelskrott skrev 2022-02-12 18:05:20 följande:
    Caleido (Kan inte citera, som vanligt med Familjeliv) - Tack så mycket! Det var ett helt vanligt test från RFSU :) Kunde faktiskt inte hålla mig till imorgon så testade mig med mitt testa ultratidigt digitala...

Ska ta ett sådant med veckoindikator imorgon för att se vad den visar! Om man utgår ifrån Sista Mensens första dag så är jag i v. 5 (4+2) :) 
    Malva3 skrev 2022-02-12 19:16:02 följande:

Hej, mitt första inlägg här. Jag har dock följt tråden ett tag. Jag fick ett positivt ägglossningstest den 30 januari. Jag ska ha mens på tisdag enligt en av apparna jag har. Den här veckan har jag haft molvärk i magen. Igår morse tog jag två graviditetstest som var positiva, ett var digitalt???? Det är väldigt blandade känslor nu. Jag är självklart glad men oron för missfall kom ju på en gång också nu när jag testat positivt så många dagar innan bim????

Stort grattis till er!
  • Melsson

Gud jag är ju så virrig. Trodde jag hade BIM idag och började bli sååååå glad att jag inte fått mens trots ?menskänningar?, så har jag kollat fel och har BIM imorgon ju?..

Svar på tråden BIM Februari 2022