• Melsson

BIM Februari 2022

Någon mer än jag som väntar på BIM i helgen och hoppas kunna överraska sin partner på alla hjärtans dag? 

Känner mig såååå töntig men hade varit den mest perfekta alla hjärtans dag överraskningen.....Dock tror jag vi missade ÄL pga sjukdom (tempar inte eller kör stickor utan kör på känsla)

• Melsson
    Caleido skrev 2022-02-09 16:02:15 följande:
    låter lovande!! Håller tummarna =D

@sockerbulle1 vad spännande med med BIM imorgon, vet att vissa har plussat senare pga äl har skett senare än vad man trott. Uppdatera sen!
    @Melsson du är inte ensam haha! Det hade vart en dröm!
    Jag vart förbi affären idag och planerade vad jag skulle köpa ifall testet blir positivt för att överraska som alla hjärtans dag present hihi. Men väntar såklart tills det är bekräftat då vi också missade äl. (Hade bara möjlighet att få till det två dagar innan äl pga mannen skulle iväg på jobbresa) så jag hoppas men tror dock att sannolikheten är ganska sliten hihi. Har bara ett test kvar hemma, tänka testa på söndag tänkte jag (BIM-1). När ska du testa??

Ja verkligen dröm...Kommer säkert inte gå i lås dock...tycker jag känt lite mensvärk hela veckan men man hoppas ju SÅ att det "bara" är livmodern som växer lite eller något....Jag har BIM på lördag så tänkte försöka hålla mig till söndag (man blir så besviken när man får negativt på test, på något vis känns det skönare när mensen bara kommer) 

Håller tummarna för positivt för dig på söndag!! Känt något???

• Melsson

Har du tagit test då?? Spännande! Så tidigt är det väl ganska ovanligt med tecken med?? :D 

johannalainen skrev 2022-02-10 10:37:22 följande:

Mensrn kom inte igår,den som alltid kommer samma dag,nästan samma tid på dygnet. Dock inga tecken på graviditet ???? 

• Melsson
    Caleido skrev 2022-02-10 22:07:48 följande:

Melsson , åh så spännande! jag håller tummar och tår :)) Imorgon är det bara "imorgon kvar till BIM isf" hihi

brukar din mens vara regelbunden?

Denna månad känner jag faktiskt ingenting förutom jätte spända bröst. Nu fick jag en rosa genomskinlig flytning igår kväll (BIM-5) samt imorse, men sen inget mer på resten av dagen. Enligt min app, så kan det vara en tidig graviditetstecken pga implantation(?) Men är ganska inställd på tanten ändå, har förutom mensvärk också haft spottings innan mens ibland ändå sen covidvaccinet =P
    Jaa spänningen är olidlig...Sen nu blev det bestämt att vi ska ut och käka ikväll - ska man dricka vin?? 

Min mens brukar vara regelbunden, ev att den kan vara 1 dag sen ibland...Brukar din vara regelbunden?? Åhh spännande om det är det!! Så jobbigt med mensvärk innan, för läser man så stor det att det kan vara ett tecken på grav med - man blir ju tokig och känner efter hela tiden haha
  • Melsson

Jag verkar inte heller kunna citera nu! 

men GRATTIS johanna!!!!!!!! har du berättat för din sambo än?? 

jag går och väntar på mens/inte mens? BIM idag men ingen mens än.. kommer nog testa imorgon eller på måndag? 

• Melsson
    johannalainen skrev 2022-02-12 18:08:37 följande:
    Tack. Dock har jag feber nu, huvudvärk,och ont i mage/rygg ibland,även hög puls. Även lite lite rosa på pappret tidigare. Har haft lite känslan att det  kommer sluta i MF. Vet inte om man borde kontakta någon?
    Åh vad segt? det är inte att du bara blivit lite sjuk då? Står ju på många sidor också att många blöder lite när dom egentligen ska ha mens, så så länge du inte blöder jättemycket tycker jag du ska försöka att inte oroa dig <3
  • Melsson

Gud jag är ju så virrig. Trodde jag hade BIM idag och började bli sååååå glad att jag inte fått mens trots ?menskänningar?, så har jag kollat fel och har BIM imorgon ju?..

• Melsson
    Caleido skrev 2022-02-12 20:23:37 följande:
    Anonym8787 BIM-3 på early kan ju ge negativt ändå tänker jag? särskilt om ägget fäster senare eller? Jag vill aldrig mer testa med CB Early (de med streck, eftersom jag alltid blir förvirrad av spökstreck/svagt streck) däremot tänkte jag köpa de nya CB Early digitalt imorn och förhoppningsvis (om jag kan hålla mig) testa på måndag morgon. Vi har BIM samma dag isåfall, har också på måndag! :)
    Melsson en dag är ingen dag! hihi :)) Har du testat än? 

Jaaa sant men känner verkligen i tjejmagen att det är på g? men man kan ju alltid hoppas! Testar nog imorgon kväll om den mot förmodan inte kommit!

Men håller tummarna för oss alla som har BIM nu i dagarna!!!!

• Melsson

Suck. Tog ett test imorse även om jag LOVAT mig själv att inte ta test igen på BIM dag utan vänta till dagen efter?. såklart ?inte gravid?. 

när ska storken komma egentligen? Även om vi ?bara? försökt sedan september så känns det som en evighet?..

Svar på tråden BIM Februari 2022