• EpicF

Varför tar ni inte vaccinet?

klyban skrev 2023-06-16 12:39:09 följande:

Förutspådde halmgubben, ja, COVID-19 är inte unikt, då vi sett nya virusen innan och vaccin.
    Menar du inte visste om detta?
    Undrar då du utelämnar den delen var gång.

Vaccin där COVID-19 vaccinet ingår, så finns ingen långtidsstudier som påvisar ditt antivaccer propaganda.
    Inte ens en gång innan.
    Och experterna säger du har fel, men du vet bättre tror du = Nope!

Jag visste det, du däremot visste det inte. 

Just nu finns inga långtidsstudier färdiga, dvs man har inget resultat ännu. 

Nej, jag har inte sagt att experterna har fel. Var har du läst se 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-16 15:49:20 följande:

Ja, jag visste halmgubben skulle komma, då du har inget att säga sakligt.

Det finns många långtidsstudier på nya vaccin på nya virus.
    Och när kommer din saklighet och påvisar du har nått att komma med?

Du säger experter har fel per automatik och när du lyfter ditt antivaccer propaganda du gett oss :whoco5:
    Varför säger du något som de säger inte kommer ske och pga de redan sett skador/biverkningar klingat av redan vid 6 veckor, någon säger nån vecka mer.
    Du praktiskt nästan 10år fel ute än experterna, och ändå säger du att du vet bättre än dom.
    Vad beror det på att du tror det?
    För det är detta du säger VARJE gång när du säger 10år.
    Varje gång1

Halmgubbe? Det är ingen halmgubbe utan fakta. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-16 16:48:47 följande:

Så vet inte ens vad en halmgubbe är?
    En halmgubbe i detta fallet är att du tar upp något ingen ens ifrågasätter.
    Sen följer du upp halmgubben med att "glömma av" att det du säger är inget som skett första gången.

Och sakligheten den berättar det du påstår har aldrig hänt med vaccin och i deras långtidsstudier.
    Det du påstår berättar du säger dig veta bättre än experter, då de säger du har fel och fel med typ 10år i tid Solig

DU krävde saklighet, men man har lärt sig det inte gällde dig...

Jag skrev att det inte var någon halmgubbe. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-16 18:22:48 följande:

Visst var det en halmgubbe, ingen ifrågasätter att COVID-19 är ett nytt virus och ett nytt vaccin.
    I N G E N  !!!

Och det du utelämnade var att detta är inte heller unikt för COVID-19, både sm vaccin och virus.

Och så är vi tillbaka i hur du försöker berätta att du vet bättre och genom ignorera vad experter säger om vaccinen om om skador och biverkningar av substanserna i vaccinen.

Så varför säger du att du vet bättre än experterna, för det är exakt vad dus äger när du dryftar 10år....

Återigen, nej det var ingen halmgubbe. 

Och nej, säger inte att jag är bättre än experterna. Har aldrig sagt det faktiskt. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-16 21:19:58 följande:

Så klart det är en halmgubbe, då ingen ifrågasätter att nya virus och kan få ett vaccin.
    Och att detta skett mer än en gång innan och sen har långtidsstudier som berättar du har fel.

Som även experter säger du har, så varför håller du en ställning som berättar att du säger du vet bättre experter?
    Och det är exakt vad du säger och när du ignorerar experter och säger 10år och 1 sekund så uppstår en skada/biverkning av en substans som praktiskt tagit var ur kroppen nästan 10år.

Hur kan du upprepa ditt antivaccer propaganda och sen ignorera experterna, för experterna säger du har fel och det VÄGRAR du acceptera.
    Det i sig berättar du säger dig veta bättre än experterna.

Du satt dig i en rävsax som är helt omöjligt att komma ur, utan säga att experterna har rätt.
    Och experter vilar på saklighet om nya vaccin, nya virus och tidsstudier på dessa.
    Som ALLA säger du har fel, de har rätt.

Men du vet bättre, det är ditt budskap varje gång.
    Och bevisa att de har fel, har du inte ens en gång försökt att göra Solig

Varken halmgubbe eller rävsks. Enbart du som inte klarar av att förstå skriven text. 

Och du verkar heller inte förstå att experterna inte heller vet före de har ett resultat. 

Det går inte att bevisa något som ännu inte existerar. Varen långtidseffekter eller bieffekter. Och det har jag förklarat för sig åtaliga gånger nu. När ska det gå in? 

• EpicF
    klyban skrev 2023-06-17 12:42:07 följande:

Jo, jag ser hur du berättar att du vet bättre än experterna som säger redan vid 6 veckor, så ser man inga nya skador/biverkningar.

Och självfallet är det en halmgubbe när du säger COVID19 ett nytt virus och vaccin, för det vet vi ju redan alla.
    Och detta med nya virus och vaccin har vi sett flertal ggr innan och dessa långtidsstudier har aldrig heller visat det du som "expert" påstår.

Och sakligt, har du ens en substans på jorden som gör det du påstår och praktiskt taget 10år senare och varit ur kroppen ger helt plötsligt en skada som inte gått se före.

Du krävde saklighet, men varför gäller det bara mig, är det inte dags att du sakligt förklarar dessa processer som ligger bakom detta påstående om 10år och 1 sekund.
    För experterna säger du har fel, och varje gång du säger 10år är en sak, så är det VARJE gång du säger du vet bättre än experterna.
    Så varför säger du detta hela tiden, och sen påstår du inte gör, för det är vad som sker VARJE gång när du säger experterna vet inte vad pratar om och när de säger 6 veckor.

Det är själva definitionen av en retoriskt rävsax du satt dig i.
    Du gör ett påstående som lekman(som även är ett antivaccer propaganda för att skrämma de som eventuellt funderar på ta vaccin.) och där experterna säger du har fel.
    Och ändå argumenterar du för 10år.
    Och när du argumenterar för 10år, ja, då berättar du att experterna vet inget, och du vet bättre.

När ska du börja läsa vad som faktiskt står i inläggen istället för att hitta på egna saker?
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-18 21:10:46 följande:

Ja, och slutsatsen är sen med dina 10år, att du berättar du vet bättre än experter.

Hur kan en substans göra mer skador/biverkningar och inte varit i kroppen på praktiskt taget 10år, för om det sker är det magi, du vet skapas ur tomma intet Solig

DU krävde jag skulle vara saklig, har varit detta länge nu, men inte ens en enda gång har du förklarat detta.
    Antar halmgubben som ingen ifrågasätter kommer nu igen, då du tar till den när du målat in dig i ett hörn som du nu gjort och genom säga du vet bättre än experterna.

Vad är det som gör att du dissar experterna, för de har redan beprövad erfarenhet att det du påstår inte existerar.
    Ändå berättar du vet bättre än dom, du tror du kan någonsin fly från detta antivaccer propaganda du gett?

Ska du igen berätta du vet bättre än experterna?

Nähä, att läsa var visst väldigt svårt. Hum...kanske imorgon 🤔
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-18 21:19:54 följande:

Det är vad du säger med dina 10år och 1 sekund och hur en substans som ska helt plötsligt ge en skada/biverkning och fast den varit ur kroppen praktiskt taget 10år.
    För det du ger är ren gallimatias och är det mest ovetenskapliga du kan ge.

DU krävde saklighet, men du levererar aldrig detta själv, vad är det om och varför tror du kan kräva av andra och sen vägra själv.
    Samma har vi sett i åratal med källor, du KRÄVER men vägrar alltid själv vid anmodan.
    Vad får en människa ha två olika regelböcker för samma sak.

DU har målat in dig svårt i ett hörde och fastnat i en rävsax du aldrig kan komma ur någonsin, inte utan att säga allt jag sade var TOTALT FEL.
    Men det vet vi redan att du inte har förmågan att göra och erkänna dina fel.

Du klarar verkligen inte av att läsa. 
  • EpicF
    klyban skrev 2023-06-18 22:24:58 följande:

Jo, jag läst att experterna har berätta du har fel, men du hävdar ändå att du vet bättre än dom.
    Inte heller pratar vi om en expert heller som berättar du har fel.

Förstår du gett upp sedan länge, då du aldrig kommer ur denna rävsax du satt dig i och när du ser ett antivaccer propaganda trumfa experterna som har en beprövad erfarenhet att luta sig tillbaka.
    Och detta pga COVID-19 är inte det första nya virus och vaccin de har i sin beprövade erfarenhet.

Du kan ju inte ens hitta en enda substans som gör som du säger och varit ur kroppen praktiskt taget i 10år och inte visat skada innan 10år och 1 sekund.

Din trovärdighet är dock obefintlig och när du säger att du vet bättre än experterna.
    Min trovärdighet är mycket hög dock och pga all saklighet jag ger, som du krävde men aldrig själv levererar.

Kanske lyckas du bättre idag med att läsa mina inlägg. Men jag tvivlar. 
  • EpicF
    Polyrytm skrev 2023-06-19 10:16:36 följande:
    Du måste ha ett tålamod av stål.
    Ja. Var en son och ett syskon med samma problematik som klyban, så tålamod har jag. Dock är klyban värre.
Svar på tråden Varför tar ni inte vaccinet?