Varför tar ni inte vaccinet?
Säger samma sak om och om igen, och nu ska du låtsas du inte förstår.
Priceless
Så vad ska ske 10år 1 sekund vi inte sett före?
Undrar då vi aldrig sett något sånt innan någonsin på läkemedel som vaccin.
(Det är lugnt gumman, förstår du flyr ifrån dit antivaccer påstående.)
Och det är du som har berättat för oss hur vi ska hantera källor med dig, du är duktig på att kräva källor.
Jag gav dig ett par, och sen när det vart omvänt med vattkoppor och annat, så TOTALVÄGRADE DU!!!!
Och när vi sen frågade dig om du kunde förklara, så berättade du för mig och flera andra att de var för dumma att förstå och en av dom var läkare och det var den dagen jag aldrig ger dig källor och pga det är vad du gör mot alla du diskuterar emot.
Även dessa påståenden om luftburen smitta och att COVID-19 aldrig kan bli detta, det fascinerar mig svårt att du tror semantik ska ersätta medicinvetenskapen redan har fastställt och hur COVID-19 aldrig kan bli ett luftburet virus enligt deras kriterier, och därför den klassas som en droppsmitta.
Och semantik att en droppe hänger i luften, kan aldrig göra det till en luftburen smitta, virusets konstruktion gör så att viruset dör utan sin droppe, därför är det en droppsmitta.
Varför ber du inte om ursäkt för dessa grava fel du säger?
Under tiden vet vi världen över så berättar dom att inga magiska skador uppstår ur tomma intet, de säger faktiskt så lite som sex veckor så uppstår inga nytt.
Men du och ditt antivaccar påstående vet tydligen bättre
Vad beror detta svåra fromleriet på?
Och med tanke ingen håller med dig, eller ja, antivaccers håller med dig och det är intressant, tycker inte du?