klyban skrev 2023-06-04 13:17:07 följande:
Nu kommer halmgubben om hans person igen, något som aldrig varit en sak för hans högintressanta arbete för pandemier och virusjakten.
DU gett denna halmgubbe om hans person så många ggr nu, vad är det om, tror du hans arbete och teser försvinner om du pratar om något som saknar betydelse för sakligheten kring arbete.
Så vad är det om, för det en sjukt konstig sak och skriva.
Dock efter tagit del av mycket av han, så inser jag utan tvekan han är en mycket intressant person också, men det är inte vad detta handlar om hans person
Ändå kommer du med den halmgubben och när jag pratar om hans arbete, så vad är det om är ämnet för jobbigt för dig?
Hans arbete är i direkt synk med patogener i en pandemi, stora delar av hans arbete utgår från punkten att stoppa pandemier i framtiden.
DU säger du tagit del av hans arbete, och ändå vet du inte ens grundläggande fakta om vad hans arbete är.
Det är helt makalöst att du berättar för mig där att, nope, jag har inte läst ett enda ord av vad han gör i sitt arbete.
Och genom du berättar detta för mig, priceless, och det styrker min tes att du aldrig någonsin läser upp dig, styrker var snällt mer 100% bekräftar att du inte ens vet vad han gör och vad synken är med pandemier och detta är grunden i hans arbete.
Tack för du berättade detta för oss alla.
Om du tycker hans arbete är ointressant, så berättar du även att trådens ämne är ointressant.
Du har satt dig i en rävsax alla vattkoppor nu, det finns ingen väg ut annat än pudla eller be om ursäkt för felet du gjort.
Då Dennis har en FUNDAMENTAL roll i ämnet, men som du säger då är ointressant.
Att diskutera Dennis arbete i en tråd om pandemier och vaccin, det är så sakligt man kan diskutera ett ämne, då hans roll är så betydande i den del han arbetar i.
Saklighet, ja, när gav du det sist?
Då vägrar läsa källor vi gett dig historiskt och samtliga källor, då kräver källor hela tiden, men TOTAL VÄGRAR att ge en enda källa själv.
Och du läser aldrig upp dig eller deltar i en saklig diskussion som innebär att du kan ha fel ibland och måste ändra dig.
Och här har vi superexemplet hur COVID-19 var inte bara mer smittsamt utan MYCKET mer smittsamt enligt dig och vi var många som öste källor över dig som berättade att COVID-19 hade en tiondels smittsamhet mot vattkoppor.
Och ändå framhärdade du svårt att du hade rätt, fast vi alla visste du hade fullständigt helt fel.
Och detta kallar du för sakligt när vi ger källor som bevisar du har fel?
Nej, du ger sällan saklighet, för då hade du sagt helt annat om tex Dennis och hans roll i ämnet, en roll som jag inte ens hade upprepat utan att du triggades svårt och vägrade ta in hans tes, Dennis diskussion är helt och hållet din egen.
Antar du kommer kräva igen och kräva att jag ger källa, men jag har lärt mig av dig innan du aldrig läser källor, och sen när en annan frågar efterkällor så vägrar du ge källor och ber någon om du kan förklara, så vägrar du det med och kallar folk för dumma, tom en läkare var för dum då.
SÅ saklighet, ja, jag välkomnar din saklighet, men vet den aldrig kommer.
För om du hade varit saklig, ja, då hade du ju förklarat hur dessa magiska skador som ska uppstå efter 10år och 1 sekund, som ingen sett före och förklarat denna process med saklig fakta till.
Men vad vi alla vet så har detta aldrig skett innan, och världen över säger man att kort tid efter så är substansen ur kroppen och skador och biverkningar kommer det inga nya av.
Notera väl, här ratar du alla källor som är givna, och hur du vet bättre än dom är en gåta, du tar hellre antivaccer propaganda som saklighet
Och det gör en frågande varför antivaccer propaganda väger tyngre än saklighet, och en som du som vill diskutera saklighet
Och du har nu berättat du ska vara saklig, ja, nästa inlägg av dig kommer berättade om det stämmer eller inte, men jag har mina aningar att sakligheten kommer det vara kliniskt rent av i detta inlägg.