Varför tar ni inte vaccinet?
Nej, blir inte det minsta triggade av Dennis Carroll. Varför skulle jag? Jag tycker inte han är speciellt intressant.
Jag berättade för dig vad en infektionsläkare på mitt jobb sa i början av pandemin pga att covid spreds mycket fortare än vattkoppor. Denna läkare hade sedan fel. Vilket inte är det minsta konstigt då även läkare är människor och ha fel om saker. Att du hetsar upp dig för det är dock väldigt märkligt och udda beteende.
Nej, du har aldrig gett mig någon källa.
Övriga källor som läggs ut läser jag alltid. Ibland är dem intressanta och vetenskapliga och ibland är de rent nonsens.
Jag hittar ingen källa på att Dennis Carroll har sagt det du påstår. Enda jag hittar är att DU påstår det.
Dennis Carroll är en källa, och vet inte varför det triggar dig så svårt att du vägrar acceptera det han säger.
Vi vet redan när vi berättade för dig att COVID-19 inte alls var mycket mer smittsamt än vattkoppor, så fanns redan bevisen för detta.
Du framhärdade ÄNDÅ att det var så att COVID-19 var inte bara mer smittsamt UTAN MYCKET MER SMITTSAMT.
Fakta var där, men du som vanligt struntar i källorna, som i detta fallet när du har Dennis redan men vägrar.
Och ge länkar, ja, det har jag funnit att du vägrar titta på, så vad skulle poängen vara med serverar detta på silverfat?
För du kommer ju ändå inte bry dig om den.
Också rätt komiskt att du säger att han har fel, och detta helt utan grund för det och med att om man samlar in alla dessa corona virus sorter, så ger det en möjligheten skapa 100% medicin eller vaccin.
Det är faktiskt rätt magstarkt du anser dig veta bättre än en auktoritet som Dennis Carroll och detta helt utan ens tagit del av hans arbete.