klyban skrev 2023-04-13 15:43:31 följande:
Nope, studierna berättade 65-90%s skydd mot smitta och på Alpha.
Detta har vi berättat för dig hundratals gånger, och nu låtsas du att du hade glömt detta, det har inte vi sakliga.
Hur menar du?
Saklighet om du vill ha svar på nått och när du svarar med en fråga.
Finns personal för bägge, och dessa tillstånd är EXTREMT sällan de uppkommer utan man vet sedan innan.
Och vad ska det säga med dessa EXTREMT GALET FÅ?????????
Ja, det är det man kommit fram till att vaccinet inte skyddar till 100%. Men syfte med vaccinet var att det skulle skydda till 100%.
Nej, jag låtsas inte att jag har glömt något. Du borde börja läsa vad du svarar på, innan du svara. Så slipper det bli så tokigt.
Jag frågar dig vad du menar med "f
ullvaccinerad utan vaccin". Mig veterligen så krävs vaccin för att man ska bli vaccinerad eller fullvaccinerad.
Ja, det är extremt få personer som får anafylaktisk chock av vaccinet.
Inte speciellt få som får allergiska rreaktioner.hur allvarlig den allergiska reaktionen är, är individuellt.
Och nej, det är inget man behöver veta sedan innan att man får. Allergiska reaktioner och även anafylaktisk chock kan uppträda helt utan förvarning och helt utan att det har hänt tidigare.
Däremot kan man säga att det finns alltid en risk att man får en allergiska reaktion av vacciner. Den riskerar finns.
Nej, jag vet inte alls vad "man ska säga med dessa EXTREMT GALET FÅ"?🤔 Hur menar du? Måste man säga någonting?