klyban skrev 2022-01-13 16:23:01 följande:
Då bör du sluta med antaivaccer propaganda, det är först någon kommer tro annat.
Om du tycker det är "antivaccer propagande" att ta om att man är vaccinersd med 3 doser så vet inte du vad antivaccpropaganda är för något...
klyban skrev 2022-01-13 16:35:48 följande:
Mer än en gång så slänger du ut slarviga uttryck som säger att vaccinen inte gör nått mot smittspridningen, och en påminner man om procentsatsen som fortfarande finns om än mycket lägre.
Sen säger du att du vet om detta, och sen återkommer du med antydan om svart och vitt igen och att denna procentsats inte existerar, vi påminner igen och så håller det på med dig..... och ett resultat av att du inte inser procentsatsen och diskuterar som den alltid existerar med sitt tal.
Hur ska ett vaccin som inte ger 100% beskyttelse, inte ens 90%, fungera mot smittspridningen? Dessutom när både vaccinerad och ovaccinerade smittar i lika hög grad? Du kan läsa studien jag tidigare hänvisat till.
klyban skrev 2022-01-13 16:35:48 följande:
Diskussion ändrar inte faktumet att den ovaccinerade är den som dominerar sjukvården, både att belasta den och IVA.
Och var gång du försöker antyda annat, så är jag att berättar för den faktan går inte exkludera.
Den som bombarderar frågetecken berättar något med detta och utan ens svar på nått själv av de frågor som du citerade, och det är inte att ha en vilja delta i en diskussion.
Inget du säger komemr ändra detta och när du bombarderar frågetecken tillbaka, det endast berättar du gett upp.
För det är en fallerad diskussionsteknik sedan evigheter sedan.
Jag förstår inte att COVID-19 är mycket mer smittsam än vattkoppor, varför skulle jag förstå det, det är ju ett falskt påstående som du aldrig bett om ursäkt för.
Och härskarteknik som diskussionsteknik berättar också nått, och när du underlåter dig be om ursäkt för ett så gigantiskt fel.
Men jag är väldigt glad att du inte gör.
Om du inte förstår diskussionen om barnmorskor...., så vet jag inte varför djup ratar om dom och den extremt dåliga chefen.
Kanske någon gång berättar du vad du vill, men det blir bara en till som vi aldrig kommer få svar på.
Kan man inte bli smittad, så påverkar det smittspridningen, och procentsatsen är inte noll, the end, men för all del, återkom gärna när den är noll, för det är först då du kan få en poäng
//
Har inte en aning om vad du börjar svamla om för SSK, men när du talar om det jag pratar om, så kanske det finns nått som går att diskutera.
Har inte heller påstått att det ändrar något om vilka som oftadt dominerar iva.
Ett frågetecken i slutet av en mening indikerar på att man ställt en fråga man vill ha svar på, det lär man sig som barn. Men du, som är vuxen, har fortfarande inte förstått det. Märkligt.
Det var du som påstod att man inte blir ssk bara för att man inte har något annat att bli. Vilket jag då kommenterade är fel eftersom många visst läser till ssk för att de inte har något annat de vill bli.
klyban skrev 2022-01-13 16:46:54 följande:
Var det därför ssk skickade ut brev med desinformation och falsarier som ssk?
Och stod du inte heja på dessa brev också om jag minns rätt och att hon hade rätt till detta, och svaret var ett extremt klart nej att de hade hon inte alls.
Undra om hon blev åtalad, inte hört nått sen, man får verkligen hoppas när någon kommer med så extremt samhällsfarlig desinformation.
Nu var inte den ssk professionell i sin yrkesroll. Hade hon varit det hade hon aldrig gjort det hon gjorde.
Jag hoppas att hon blir åtalad för det hon gjorde samt av med sin legitimation. Och jag är väldigt glad att det inte är någon kollega till mig.
Och nej, jag stod inte och "hejade på dessa brev". Hon hade dock rätt till det som privatperson, men inte i sin yrkesroll. Vilket jag tydligt talade om för dig redan då.
klyban skrev 2022-01-13 16:52:42 följande:
.
epic har många ggr berättar att patientsäkerhet är inget man behöver tänka på och genom ignorera den.
Det har jag ALDRIG någonsin påstått eller berättat! Så sluta ljug.
Anonym (q) skrev 2022-01-13 16:57:50 följande:
Det finns ingen korrelation mellan abort och covid.
Herregud...
Båda tillhör ens privatliv och är inget patienterna har med att göra...