klyban skrev 2022-01-12 21:02:04 följande:
LoL, och ingen gigantiskt vårdskuld har uppstått under pandemin, det påstod du sist och detta pga man ställer in operationer ofta.
Och du fattade aldrig att nu ställer man in dom ens före man bokar dom.
Varför projicerar du din osaklighet på mig, och gör det igen.
DU svarade aldrig som vanligt, så vad ska jag läsa, de ovaccinerade är de som gjort som vi fick restriktionerna... och att vården är svårbelastad av människor som inte ens borde vara där om de varit vaccinerade.
Var det svårt och förstå menar du
//
Uppenbarligen då du glömde av det.
"Jag svart på vitt", du börjar bli extremt osammanhängande, antar det är medvetet
Du vet vårdskulden har blivit högre under pandemin? Eller har missar det?
Virus gjorde så att det infördes restriktioner i hopp om att få bukt med smittspridningen.
Ja, det är svart på vitt att du kommer med nonsenssvar.
Svara frågor med frågetecken tyder på du gett upp, nästa gång är inte ett frågetecken slängt tillbaka ett sakligt svar.
Utan det berättar bara du gett upp sakligheten.
Tror ett "frågetecken" betyder att man gett upp?
Nej du, ett "frågetecken" efter en mening innebär att man vill ha ett svar på den frågan ställer.
Jag undrade varför h*n citerade mitt inlägg utan att kommentera eller svara på själva inlägget.
Restriktioner och rekommendationer har inget med undra att göra, visste du inte om det så är det nog bäst du ber en vän som du litar på att förklara för dig att undra funkar inte..
Nu är det så att endel (många) restriktioner och rekommendationer inte gäller om man har ett covidpass, dvs är vaccinerad. Visste du inte det? Märkligt, du som brukar veta allt
Det enda du berättar varje gång du ska ducka kollaps, det är att du inte ens vet vad ordet är och betyder.
Ja, om du tror att det är vad som står så förstår jag att du har svårt att hänga med i svängarna.
klyban skrev 2022-01-12 21:03:44 följande:
Vad gör du här om du inte vill delta i den sakliga diskussionen?
Är den kopierade testen fel menar du, eller är du bara arg att det blir så övertydligt hur effektiva vaccinen är?
Har jag påstått att den kopierade texten är fel?