klyban skrev 2022-01-03 16:20:43 följande:
Har du redan glömt, det är ju precis nyss du inte ville svara.
Saklighet och sluta skriva gigantiska fakta fel som att tex att COVID-19 är mycket mer smittsamt än vattkoppor......
Dock har vi lärt oss alla den hårda vägen att detta aldrig kommer ske, och hundratals exempel på detta.
De andra har gett upp dig, jag ger aldrig upp och när någon vill exkludera fakta.
Nej, jag har inte glömt. Men jag skrivit mer än ett inlägg i tråden och kan omöjligt veta vilket inlägg du syftar på.
Vad är det för fakta jag enligt dig vill exkludera?
Vart har jag skrivit att detta är i tråden, jag pratade om dina faktafel som du vägrar erkänna fast det är så ÖVERTYDLIGT som med COVID-19 inte alls är mycket mer smittsamt än vattkoppor.....
Och detta var ett nytt fel av dig, då jag inte alls skrev du skrev detta i tråden.
Utan du skrev det i "våga ni vaccinera er mot covid?"
Och vad har den tråden med denna att göra?
Opps
Nej, COVID-19 är inte alls lika smittsamt som vattkoppor och dess medelvärde i R0-talet, det borde man veta om som utbildad på sjukvårdsområdet.
Men icke, och du låtsas fortfarande som att det är korrekt och personligen skulle jag pudlat direkt om jag skrev nått så galet fel som du gjorde där.
Men du väljer att låtsas om att du har rätt istället, och mycket talande.
Det är så att så länge du inte pudlar svårt, så kommer detta var ett perfekt exempel på att du skriver fel som du vägrar erkänna är så fel.
De inläggen du kommenterade, du får gärna visa vart I tråden jag skrivit dem... sanningen är dock att de inte ens finns i tråden så lycka till