Varför tar ni inte vaccinet?
Okej? Så det kan alltså inte vara att mensen inte kommer när den är beräknad till? Utan det måste just vara riklig mens för att räknas som en menstruations rubbning?
Okej? Så det kan alltså inte vara att mensen inte kommer när den är beräknad till? Utan det måste just vara riklig mens för att räknas som en menstruations rubbning?
Du påminner mig så mycket om en människa som heter Gunilla, jag tror att det är du Gunilla.
Även om jag naturligtvis förstår att du förnekar det.
Hur mår katterna?
Ge mig en trovärdig källa på det tack
Läs tillbaka om vad jag sagt om HPV, kan inte hjälpa dig före.
Dock så berättade h*n att det var munskydd som byttes.
Inkorrekt för vaccinen!
Och hur kan en man ha mens?
Och hur ändrar det att kvinnor återrapporterar just dessa biverkningar, eller har inte kvinnor dessa biverkningar.
Det finns inte några alls tecken på allvarliga biverkningar! Här är beviset på att det verkligen hjälper människor! www.bitchute.com/video/l05XNxDPpAJi/ allt är guld och gröna skogar. Så lägg av och ta vaccinet.
Vad är syftet med HPV-vaccin?
Annars läs tillbaka.
Jag berättar inget, men den personen sade munskydd byttes, och sen senare sade att visir var inget som erbjudes.
Så exakt berättar jag att munskydds användes, missa du det även efter multipla återkopplingar med citeringar med EXAKT det inlägget.
Vad vi väntar på är fakta och forskning i plural, och vi står här med att du motsatte dig detta och sen startade en diskussion om detta.
Vi står på exakt samma punkt före du ens svarade, och att fakta vad dessa biverkningar har för betydelse för kvinnan, förutom....
Och det är vad det inlägget också berättar och att vaccinen är livsfarliga.
Så igen ett antiavaccer desinformation, beror det på att du inte titta på videon?
Dock sade du inte detta förra gången är vi pratade om det vaccinet.
Har noll betydelse om vad din fråga handlade om, vi vet att munskydd var använt genom att personen sade det.
Och att visir inte kräves för denna person.
Vem inlägget vart till spelar ingen roll, dock ett antivaccer "argument",
Kanske ni är tröga eller så har ni programvara som gör att ni kan se att det är Klyva som har skrivit detta, vad vet jag... Det är ni som tjatar om att detta är klyban iallafall. Så gjorde det enkelt för er får att se att det INTE var klyban som jag citerat och som ni sen sitter i hånar mig för. Visar ju på vilket högt IQ ni har, ni vaxxister!
JAG HAR TIDIGARE SKRIVIT ATT NI SOM PRATAR OM HPV OCH RIKLIGMENSTRUATTION KAN STARTA ER EGEN GRUPP (TRÅD) OCH DÖP DEN DÅ TILL RIKLIG MENSTRUATRIONER OCH HPV
GRUPPENS / TRÅDENS NAMN HANDLAR OM VARFÖR TAR NI INTE VACCINET? - UPPLYSNINGSVIS GÄLLER DET SOM NI PRATAR OM KVINNOR OCH GYNEKOLOGISKA PROBLEM - OCH VAD HAR DET ATT GÖRA MED VARFÖR TAR NI INTE VACCINET ????
HÅLL ER TILL ÄMNET ELLER SKAPPA ETT NYTT FORUM / GRUPP
Gynekologiska problem? När det gäller varför man inte tar vaccinet- det är långsökt för mig- men det verkar vara viktigare än än vaccin mot covid-19, du har rätt