EpicF skrev 2022-01-07 18:34:20 följande:
Det framstår tydligt i tråden...
Men du kommer aldrig berätta, hur känns detta igen?
Jo, för det sker var gång.
EpicF skrev 2022-01-07 18:39:38 följande:
Jag har ALDRIG diskuterat något HPT-virus eller som jag tror du menar HPV-virus med dig. Eller de tre olika vacciner mot detta som finns.
Det var exakt som skedde, och att du berättade att syftet var inte att hindra livmodercancer med HPT-vaccin.
Oavsett, vad är syftet med HPT-vaccin?
För ditt svar nu kan berätta att du förstår syftet, och då förstår alla vad HPT-vaccinets syfte är.
Väntar spännande nu.
EpicF skrev 2022-01-07 18:48:07 följande:
Den ende som läser tråden som fan läser bibeln är du.
Det är ingen felaktig information att ca 5000kvinnor rapporter in mensrubbningar som biverkning efter covid-19 vaccinet. Det är heller ingen felaktig information om att det pågår en studie i Norge som ska undersöka sambandet. Det fakta.
Det som det handlar om ifrån första stunden du inte vill veta av, och det var när jag sade att vi vet inte mycket mer än rikligt och lätt oregelbundet.
Det var du började berätta om reproduktionssystemssjukdomar, som inte har korrelation med biverkningen av vaccinationen och rikligt och lätt oregelbunden...
EpicF skrev 2022-01-07 18:48:44 följande:
Lättkränkt alltså. Bra att veta.
Nej, bara osakligt!
EpicF skrev 2022-01-07 19:10:38 följande:
5000 kvinnor har rapporterad in mensrubbningar som biverkning efter covid-19 vaccinet. Det innebär att mensrubbning som diskuterats i tråden har med covid-19 att göra.
I Norge pågår just nu en studie för att se om det finns ett samband, dvs om covid-19 vaccinet kan orsaka mensrubbningar för kvinnor.
Det är fakta.
Att det finns annat som kan orsaka mensrubbningar är irrelevant för tråden.
När kommer du berätta vad detta har för betydelse och förutom rikligt och lätt oregelbundet?
För nu så glömmer du av att berätta detta.
Och helt självklart är andra reproduktionssystemssjukdomar irrelevanta, utan fakta som skapar en kollationera med biverkningarna rikligt och lätt oregelbundet.