BF september 2022
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Här är en tråd för oss som precis fått reda på att vi är gravida och har bf i september, ser fram emot att dela alla tankar med er!!
Hej alla fina!
Grattis till era plus!!
Vi gick in i v.8 7+0 idag. känner bara spänningar i brösten och lite molvärk till och från om dagarna. Skulle nog säga att jag är lite extra trött också.
Men annars mår jag lite oroväckande bra.
Va på tidigt vul i förrgår då vi fått hjälp med graviditeten och fick se en liten liten prick och ett hjärta som slog. Blev lite mer verkligt men hur ska man hålla tankarna i shakt till nästa ultraljud?
Hur vet man att allt är bra fram till dess? Denna ständiga oro! Vårt första barn och vår första graviditet.
kram på er!
tack snälla!
Förstår dig! Men håller verkligen tummarna att de ska gå vägen för er <3 så tråkigt när de sker så långt in. man hinner ju bygga upp så mycket som bara slits ifrån en.
Vecka 6+1 idag. För några dagar sen började lite illamående morgon och kväll (mest kväll). Men överlever absolut än så länge. Jag hoppas att det inte blir värre. annars känner jag verkligen inte så mycket! Trött på kvällen men det är jag alltid haha! Tidigt vul är bokat nästa fredag. Spännande. Hur mår ni andra?
Alltså åh, blir så mindfucked av min kropp varje graviditet!
Är ju på äl+10 idag men har ju redan plussat. Dock kom det bruna flytningar igår som fortsatt idag.
Kan det vara en eventuell nidblödning som kommer såhär i efterhand?
Har även covid till råga på allt så hostar/nyser en del, kan man spräcka kärl osv av det? Haha. Försöker hitta andra förklaringar än det man inte vill tänka på..
Är ju på äl+10 idag men har ju redan plussat. Dock kom det bruna flytningar igår som fortsatt idag.
Har även covid till råga på allt så hostar/nyser en del, kan man spräcka kärl osv av det? Haha. Försöker hitta andra förklaringar än det man inte vill tänka på..
jag fick vad jag tror är nidblödning i lördags (endast superlite rosa på pappret under en kväll). Jag var då på äl +9/10 så jag tror det var ägget som fäste för hade haft stickningar till i från i ena sidan under dagen. Gjorde ett tidigt Graviditetstest på äl+12 i måndags och det var positivt. håller tummarna för att det går bra för dig <3
Jag håller med men nu är det på gränsen till sjukskrivning och då får jag nog testa tabletter iaf. Jag har aldrig kräkts under en graviditet tack och lov men är så illamående att jag vill gå undan och vara ifred.
Jag hoppas att du slipper kräkas till bf denna gången.