Otrohet?
Jag har varit ihop med min sambo i 11 år vi har de bra och stabil relation nu.
Till problemet, för ca 3-4 år sedan hade jag och min sambo en gemensam vän som bodde dryga 50 mil ifrån oss. Vi pratade alla 3 på basis dagligen drack och snacka i ts.
Jag jobbade fulltid som målare medan min sambo va arbetslös och mådde dåligt så hon var hemma. Vår gemensamma vän och min sambo prata jätte mycket och kolla på film med varandra.
Tillslut kändes det som jag var vännen då dom pratade mer med varandra om djupare saker än jag och min sambo gjorde.
När han kom på besök fick han ont i ryggen så min sambo sa att han fick sova i våras säng. Jag var emot var på min sambo sa att jag kunde ta soffan om det inte passade. Inget sexuellt hände men jag mådde skit hela tiden. Han åkte inte hem försen jag körde hem honom efter 1 vecka.
Jag sa till min sambo att jag inte orkar mer och hon fick välja på oss antingen mig eller vår vän. Hon valde mig men var inte glad över det och prata inte mer med mig på 2 veckor.
Förra veckan börja vi prata om att skaffa barn, jag sa att jag ville läsa deras chatt innan vi börjar försöka. I chatten har min sambo skrivit att hon älskade honom och annat men de märktes att saker var borttaget.
Det känns jätte konstigt och hon vägrar prata om det.
Vet inte hur jag ska ta detta det känns fel och inte bra men älskar min sambo och det var 3 år sedan de bröt kontakten. Någon som varit i samma sits?