Önskar bort min bonus...önskar han inte fanns...eller kan försvinna (flytta till sin mamma)
Behöver skriva av mig...
Så less!!!
Bonus i tonåren beter sig som en 5-åring alltsomoftast. Kan inte klä sig vettigt, dreglar, pissar ner hela toasitsen och golvet, kan inte torka sig när han skitit utan att det bli skit på fingrarna, glömmer att spola, tvättar sig inte/duschar inte om man inte tjatar.
Mamman är fd eller aktiv missbrukare...ingen annan än hon vet säkert. Hon knarkade under grav så ungen är skadad av det. Jag vet, inte hans fel....
Har gjort flera orosanmälningar men soc gör inte ett skit.
Jag är så trött på ungen!!!
Efter 10 år tsm så har inget blivit bättre vad det gäller min o bonus relation.
Jag uppmuntrar honom att vara mer hos sin mamma och hoppas så innerligt att min man ska släppa honom dit på heltid.
Hela vår relation lider svårt pga den här ungen...och jag räknar åren som är kvarner tills han inte längre är mitt bekymmer.
Min man verkar inte heller vilja ha honom. Han är alltid på dåligt humör och irriterad på honom när han är hos oss.
Jag har börjat föreslå att han ska vara varje helg hos sin mamma, orkar inte med irritationen och att åter ta hand om en 5-åring.
Nu behöver ni inte bemöda er med att tycka synd om den här ungen som har en sån hemsk styvmamma som mig.
O min man kommer inte lämna mig pga mina känslor för hans barn. Han visar inga tecken på att själv vilja ha ungen. Inte på ett sätt som man som förälder ska känna. Han tar bättre o mer hand om mina 2 bio-barn.