Önskar bort min bonus...önskar han inte fanns...eller kan försvinna (flytta till sin mamma)
Anonym (Annica) skrev 2021-11-16 23:42:02 följande:
Jag gillar läget absolut. Men jag gillar inte ungen. Han är för fan 15 år och kan inte ens klä på sig vettigt!! Längtar tills han antingen fyller 18 o väljer att bo hos sin mamma.
Ska han bo hos oss måste han gå gymnasiet. Annars åker han ut om han inte fixar sig ett jobb.
Som det ser ut nu kommer han inte klara betygen plus att han inte alls vill gå gymnasiet heller.
Han har fått ett villkor för att få bo hemma o det är att fixa betygen så han kommer in på gymnasiet. Vill han inte gå mer i skolan måste han skaffa ett jobb, annars åker han ut eller får bo hos mamman. Detta är jag och min man helt överens om.
Hus ska han klara gymnasiet om han som du säger är efterbliven, varför skulle han välja att bo hon sin psykiskt sjuka mamma som är missbrukare.
Fy för dig och din "man", fy för er och lycka till med er framtid, usch, så obehagliga ni framstår.
Ni ställer krav som ni vet att han inte kan uppfylla bara för att bli av med honom, skäms, mest din så kallade partner, men skäms du med.
Vilka människor det finns.