• Anonym (Hannah)

Måste han verkligen få veta?

Kortfattat:

Har 2 barn (bägge under 2 år) med mitt x. Han har umgängestid x antal timmar 3ggr/v vardagar med sina barn som är bestämt via familjerätten.

Nu vill han som vanligt veta vad vi ska göra i helgen, vart vi ska då han har all rätt att veta vart barnen ska..

Jag är då boendeföräldern. Ska jag behöva avlägga rapport varenda timma vad vi gör, ska göra osv..?

Han skickar sms och ringer flera ggr per dag.

Jag blir snart tokig.. Känner att jag inte kan leva "mitt" liv..

Det är bra mycket mer som ligger bakom men det skulle ta en hel evighet att skriva ned..

• Svar på tråden Måste han verkligen få veta?
  • Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 13:34:05 följande:
    Du tycker inte att frågan är intressant men ändå så fortsätter du att tjata om den?
    DIN fråga är inte relevant i sak, det är intressant, och nu också alldeles uppenbart, VARFÖR du ställer en sådan märklig fråga till någon som kämpar som ett djur för att barnen ska ha det bra. 
  • Anonym (S)

Maria- helt naturligt att osäkra martyrer tycker att alla som ifrågasätter en letar efter gräl, och försöker visa hur otroligt synd det är om dem. Buhu. 

• Anonym (Maria)
    Anonym (S) skrev 2023-02-15 13:36:57 följande:
    DIN fråga är inte relevant i sak, det är intressant, och nu också alldeles uppenbart, VARFÖR du ställer en sådan märklig fråga till någon som kämpar som ett djur för att barnen ska ha det bra. 
    Märkligt för någon som verkar utge sig för att bry sig om TS att fylla ut hennes tråd med sådant här uttröttande sidogräl. Du verkar helt fixerad vid att förstöra tråden med dina tankar om min person och mina motiv, eller snarare dina fantasier om detsamma.
  • Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 14:01:51 följande:
    Märkligt för någon som verkar utge sig för att bry sig om TS att fylla ut hennes tråd med sådant här uttröttande sidogräl. Du verkar helt fixerad vid att förstöra tråden med dina tankar om min person och mina motiv, eller snarare dina fantasier om detsamma.
    Drömmer Eller hur Maria............. Men bra att du fattar att jag bryr mig om Ts, till skillnad från dig.
  • Anonym (Maria)

Och så frågar du MIG om mina syften och vad genomskinlig JAG är. Vad bidrar du med själv för konstruktivt till tråden med en sådan här kommentar?

Anonym (S) skrev 2023-02-15 13:38:40 följande:

Maria- helt naturligt att osäkra martyrer tycker att alla som ifrågasätter en letar efter gräl, och försöker visa hur otroligt synd det är om dem. Buhu. 

• Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 14:08:17 följande:

Och så frågar du MIG om mina syften och vad genomskinlig JAG är. Vad bidrar du med själv för konstruktivt till tråden med en sådan här kommentar?

Absolut ingenting, det var ett svar till dig och dina ständiga "tycka-synd-om-mig-alla-vill-bara-bråka-med-mig"-svar för att du inte törs stå för det du säger.
  • Anonym (Maria)
    Anonym (S) skrev 2023-02-15 14:10:16 följande:
    Absolut ingenting, det var ett svar till dig och dina ständiga "tycka-synd-om-mig-alla-vill-bara-bråka-med-mig"-svar för att du inte törs stå för det du säger.
    Precis, din kommentar bidrar absolut ingenting till tråden men det brydde du dig inte om, utan det var viktigare för dig att skriva ett spydigt svar till mig.

Jag står för vad jag faktiskt säger, däremot tänker jag inte stå för vad andra hittar på att jag säger.
  • Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 14:27:13 följande:
    Precis, din kommentar bidrar absolut ingenting till tråden men det brydde du dig inte om, utan det var viktigare för dig att skriva ett spydigt svar till mig.

Jag står för vad jag faktiskt säger, däremot tänker jag inte stå för vad andra hittar på att jag säger.
    Huvudsaken är ju att du tror på det där själv.
  • Anonym (Hannah)

En sak har jag lärt mig under resans gång det är att ignorera icke relevanta saker..

Jösses vad detta spårade ur! 

Ett X är just ett X av en anledning.

• Anonym (Maria)
    Anonym (S) skrev 2023-02-15 14:32:30 följande:
    Huvudsaken är ju att du tror på det där själv.
    Så enligt dig så tror jag inte själv att jag hade de avsikterna som jag blivit anklagad för. Det stämmer ju förstås. Det är min övertygelse, ja.
Svar på tråden Måste han verkligen få veta?