• Anonym (S)

Måste han verkligen få veta?

Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 19:45:42 följande:
    Nej, man kan inte ta för givet att det är så självklart. Han kanske har blivit bitter på sitt ex nu efter alla anmälningar och strider i rätten tänkte jag.
    Varför i hela friden har du lyckats få för dig att Ts vill ha tillbaka den där idioten?
  • Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 20:53:11 följande:
    Och varför vill ni flera olika i tråden gadda ihop er mot en ensam person och bråka? Varför ger ni er på just mig hela tiden? Nej jag vill inte veta varför ni kan hålla era rättfärdiganden för er själva. Ni vill ju bara bråka. Herre i skogen vad bråk bara för en enda ynklig fråga till trådstartaren.
    Det är ingen som gaddat ihop sig, tråckla av dig offerkoftan. Men vi är uppenbarligen flera som inte alls förstår varför du ställer en så korkad fråga, det är väl helt irrelevant om han vill ha ts tillbaka eller inte, hon vill ju inte ha med honom att göra mer än absolut nödvändigt.
  • Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-14 21:58:39 följande:
    Nej, du får nog läsa igen.
    Tror du att det skulle kunna bli skillnad om du gick tillbaka till honom?var din fråga. Hur är det relevant? Vad är ditt syfte med den frågan? Ts vill inte gå tillbaka till honom, så hur är din fråga över huvud taget intressant?
  • Anonym (S)

@Maria - Men vad är syftet med din fråga? Tycker du att Ts ska överväga att gå tillbaka till sitt ex?

• Anonym (S)

@maria - Det går inte att tolka på något annat sätt än att du tycker att Ts ska gå tillbaks till exet, om bara exet vill ha henne. Du tycker att hon ska stå ut, och gå tillbaka till ett as, för då blir han gladare. 

• Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 13:27:19 följande:
    Ja är man ute efter att gräla så förstår jag att man hittar på något sådant och skriver om andra 
    Vi fattar ju alla att det var exakt det du menade, men nu när du märker att ingen tycker att det en vettig åsikt försöker du låtsas som att du inte alls tycker då. Bra, men genomskinligt, försök. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 13:34:05 följande:
    Du tycker inte att frågan är intressant men ändå så fortsätter du att tjata om den?
    DIN fråga är inte relevant i sak, det är intressant, och nu också alldeles uppenbart, VARFÖR du ställer en sådan märklig fråga till någon som kämpar som ett djur för att barnen ska ha det bra. 
  • Anonym (S)

Maria- helt naturligt att osäkra martyrer tycker att alla som ifrågasätter en letar efter gräl, och försöker visa hur otroligt synd det är om dem. Buhu. 

• Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 14:01:51 följande:
    Märkligt för någon som verkar utge sig för att bry sig om TS att fylla ut hennes tråd med sådant här uttröttande sidogräl. Du verkar helt fixerad vid att förstöra tråden med dina tankar om min person och mina motiv, eller snarare dina fantasier om detsamma.
    Drömmer Eller hur Maria............. Men bra att du fattar att jag bryr mig om Ts, till skillnad från dig.
  • Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 14:08:17 följande:

Och så frågar du MIG om mina syften och vad genomskinlig JAG är. Vad bidrar du med själv för konstruktivt till tråden med en sådan här kommentar?

Absolut ingenting, det var ett svar till dig och dina ständiga "tycka-synd-om-mig-alla-vill-bara-bråka-med-mig"-svar för att du inte törs stå för det du säger.
  • Anonym (S)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-15 14:27:13 följande:
    Precis, din kommentar bidrar absolut ingenting till tråden men det brydde du dig inte om, utan det var viktigare för dig att skriva ett spydigt svar till mig.

Jag står för vad jag faktiskt säger, däremot tänker jag inte stå för vad andra hittar på att jag säger.
    Huvudsaken är ju att du tror på det där själv.
  • Anonym (S)

Håller med ovanstående, du är så himla stark och en sån kämpe! Önskar dig allt gott! 

Svar på tråden Måste han verkligen få veta?