BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Fick nyss en brunaktig flytning när jag torkade mig, är på äl+14 och läser att det kan vara en nidblödning eftersom ägget fäster, hoppas verkligen det!
Strax efter detta ringer min man och säger att han inte kan komma hem till helgen pga jobbet. Jag blir hysteriskt ledsen, hunden trippar iväg med svansen mellan benen.
När jag samlat mig känner jag mig jättedum och att jag kanske överreagerade...en aning! :')
Är dock lite orolig för denhär färgade flytningen... :(
Oj, jag hoppas verkligen att det är en nidblödning!
När jag läser på clearblues hemsida kring nidblödningar så låter det som att det kan vara en sådan: se.clearblue.com/graviditet/nidblodning.
Tror och hoppas att allt kommer gå bra <333
Oj, jag hoppas verkligen att det är en nidblödning!
När jag läser på clearblues hemsida kring nidblödningar så låter det som att det kan vara en sådan: se.clearblue.com/graviditet/nidblodning.
Tror och hoppas att allt kommer gå bra <333
grattis till alla som plussat <3<3
jag tror och hoppas att jag precis upptäckte en nidblödning i trosan!!! dör va fränt om det stämmer. var bara några pyttedroppar å nåt sånt har jag nog aldrig sett förut.
varit lite illamående idag och har lite molvärk. så antingen tog det sig nu eller så kommer mensen ikväll/imorgon, typ 5 dagar för tidigt... hmmm detta är verkligen spännande!!
har nån av er fått en nidblödning nån gång? hur utvecklade det sig? :)
Åh okej då förstår jag. Hoppas det reder ut sig och att det tar sig för er! :D
Såg precis ditt inlägg och du får mig att småle, du upptäckte nidblödning och tycker det är fränt och jag upptäcker också och ballar ur totalt! Kan jag få låna lite nerver av dig?!;)
Vet förstås inte om det är det, men det ser ut som så utifrån vad jag läst mig till.
Tack! Nu har jag kissar två gånger och gått och "torkat" mig men inget mer har kommit.
Det lugnar något att läsa men man vet ju inte, har haft ett missfall och jag är äldre också så kanske är risken högre. Jag hoppas in i det sista att allt är som det ska...såklart. tack för tröstande ord! <3
Tack! Nu har jag kissar två gånger och gått och "torkat" mig men inget mer har kommit.
Det lugnar något att läsa men man vet ju inte, har haft ett missfall och jag är äldre också så kanske är risken högre. Jag hoppas in i det sista att allt är som det ska...såklart. tack för tröstande ord! <3
Men hallå grattis ni alla som plussat redan!! :D Här har jag varit borta så länge att flera fått plus och sidan har ändrats helt?!
Men man kommer tillbaka till glada nyheter iaf! :D
En annan har fullt upp så 2 veckors väntan rullar förbi som bara den?för en gångs skull!
hahaha så rolig :) har du barn sen innan? jag tror att jag är såpass lugn nu eftersom jag har 1 sen innan. sen är vi också inne på 5e (?) försöket nu så är ganska inställd på att det inte ska ta sig denna gång heller...
hoppas vi båda fått nidblödning <3 när har du bim?
Nej inga barn, varit gravid en gång för 10 år sen, slutade i mf v 12.
Detta är vårt första försök till barn, plussade i måndags.
Ja, vi hoppas på en positiv nid <3