• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • klasson1999

Nomina - Nu kan man med gott samvete säga GRATTIS :D

Hoppas du hänger kvar här och vill fortsätta peppa oss andra hehe <3

• nomina

Klasson1999: Ja nu känns det på riktigt!

Jag kan inte lämna gruppen nu, december har inte ens börjat, hoppas på att listan fylls med plus nu!

(Och att man kan börja citera inlägg igen) ????

• nomina

Så TACK, jösses ursäkta alla mina inlägg och frågetecken, skulle vara en smiley.

Saknar att kunna använda dem i inlägg!

• evelinagra1

Hade inte räknat med det men idag fick jag positivt ägglossningstest, vi hade sex i lördags senast.. och idag ska min sambo lämna spermaprov och jag jobbar kväll men hoppas verkligen att vi ska få till det ändå..

• klasson1999

Nomina - Haha gooood!!! Alltså vissa verkar kunna citera ..

Evangelina- (sorry om felstavat men kan inte gå tillbaka och kika på namn).

Är det sambons första spermatest?

Min man ska göra sitt andra nu på torsdag.

Vad är oddset liksom, vi har nästan försökt lika länge, vi är lika gamla och våra män ska göra spermaprov samma vecka.

• nomina

Klasson1999: det verkar som man kan citera från datorn.

Förhoppningsvis jobbar FL på detta, vore så mycket enklare att inte missa inlägg om man kan citera. Samt att jag vill kunna använda smileys :D

• evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-11-30 11:23:34 följande:

Nomina - Haha gooood!!! Alltså vissa verkar kunna citera ..

Evangelina- (sorry om felstavat men kan inte gå tillbaka och kika på namn).

Är det sambons första spermatest?

Min man ska göra sitt andra nu på torsdag.

Vad är oddset liksom, vi har nästan försökt lika länge, vi är lika gamla och våra män ska göra spermaprov samma vecka.

Haha ja det är ju helt otroligt hur lika vi är i detta, det är hans första han var så nervös stackarn.. lämnar man flera tester?
  • klasson1999

Evelinagra1- Ja man lämnar 2 tester, i vår kommun ialafall. För att kunna fram ett så bra svar så möjligt.

Kolla upp detta!

• evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-11-30 11:51:44 följande:

Evelinagra1- Ja man lämnar 2 tester, i vår kommun ialafall. För att kunna fram ett så bra svar så möjligt.

Kolla upp detta!

Ja okej! Alltså är så rädd att det ska vara försent att ha sex ikväll trots att det var imorse jag fick positivt äl-test..
  • Tyrande

Hej igen, jag behöver lite hjälp och rådfrågning kring ägglossning! Jag testade mig i morse och det blev negativt, jag använder mig utan clear blue advanced ägglossningstest. Nu efter lunch så testade jag igen då jag hade en konstig känsla i magen och ville kolla om det var ägglossningen eller ej, och nu kom helt plötsligt en glad gubbe på stickan! Alltså positivt på ägglossning! Kan det slå om så snabbt???? Vi planerar att mysa till det ikväll samt imorgon bitti, sedan försvinner sambon iväg på jobbresa och är tillbaka på fredagskvällen så om det är positivt på riktigt så måste man ju köra på!Skäms

Svar på tråden BIM December 2021