• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • Tyrande

Förlåt för spam men anledningen till att jag testade igen idag är för att jag känner som små stickande menssmärtor i magen. Kan det vara pga ägglossningen? Kan man verkligen känna av det? Har läst så mycket att man kan och inte kan känna det. 

• nomina
    Tyrande skrev 2021-11-30 13:28:30 följande:

Förlåt för spam men anledningen till att jag testade igen idag är för att jag känner som små stickande menssmärtor i magen. Kan det vara pga ägglossningen? Kan man verkligen känna av det? Har läst så mycket att man kan och inte kan känna det. 

Jag har absolut känningar i magen vid äl, inte alls så starka som vid mensvärk, men i samma område.

Denna gång gick värken aldrig riktigt över och igår plussade jag :)

Kör på ikväll så håller jag tummarna för att det tar sig!
  • Tyrande
    nomina skrev 2021-11-30 14:07:13 följande:
    Jag har absolut känningar i magen vid äl, inte alls så starka som vid mensvärk, men i samma område.

Denna gång gick värken aldrig riktigt över och igår plussade jag :)

Kör på ikväll så håller jag tummarna för att det tar sig!

Grattis! :D

Jag har använt p-piller i så många år och slutade med efter senaste mensen så känns helt galet att ägglossningen är igång direkt. Håller tummarna! :) 

• nomina
    Tyrande skrev 2021-11-30 14:10:34 följande:

Grattis! :D

Jag har använt p-piller i så många år och slutade med efter senaste mensen så känns helt galet att ägglossningen är igång direkt. Håller tummarna! :) 

Tack! ^^ Måste vara skönt att den fungerar som den ska! :)

Men som sagt, vet flera som känner av sin äl och har även läst endel om det.
  • klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-11-30 12:04:56 följande:

Ja okej! Alltså är så rädd att det ska vara försent att ha sex ikväll trots att det var imorse jag fick positivt äl-test..

Jag tror absolut inte det är försent :)

När ägget släpper lever den i 12-24 timmar har jag för mig :)
  • klasson1999
    Tyrande skrev 2021-11-30 13:28:30 följande:

Man kan absolut känna av ägglossning. Jag har mer ont vid ägglossning än mens.
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-11-30 15:46:23 följande:

Jag tror absolut inte det är försent :)

När ägget släpper lever den i 12-24 timmar har jag för mig :)

Håller tummarna :)
  • känslobomb

Åh herregud hur ska man stå ut denna väntan nu då.. jag som tror på spåtanter var i kontakt med en som sa att ett litet liv planterats i mig. Så nu hoppas jag innerligt att hon har rätt.. frågan är vad man ska sysselsätta sig med i 10 dagar för att vänta på att testa sig..

Svar på tråden BIM December 2021