BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Den högst upp är från i morse, den andra från för ca 5 min sedan.
Förlåt för spam men anledningen till att jag testade igen idag är för att jag känner som små stickande menssmärtor i magen. Kan det vara pga ägglossningen? Kan man verkligen känna av det? Har läst så mycket att man kan och inte kan känna det.
Förlåt för spam men anledningen till att jag testade igen idag är för att jag känner som små stickande menssmärtor i magen. Kan det vara pga ägglossningen? Kan man verkligen känna av det? Har läst så mycket att man kan och inte kan känna det.
Grattis! :D
Jag har använt p-piller i så många år och slutade med efter senaste mensen så känns helt galet att ägglossningen är igång direkt. Håller tummarna! :)
Grattis! :D
Jag har använt p-piller i så många år och slutade med efter senaste mensen så känns helt galet att ägglossningen är igång direkt. Håller tummarna! :)
Ja okej! Alltså är så rädd att det ska vara försent att ha sex ikväll trots att det var imorse jag fick positivt äl-test..
Jag tror absolut inte det är försent :)
När ägget släpper lever den i 12-24 timmar har jag för mig :)
Åh herregud hur ska man stå ut denna väntan nu då.. jag som tror på spåtanter var i kontakt med en som sa att ett litet liv planterats i mig. Så nu hoppas jag innerligt att hon har rätt.. frågan är vad man ska sysselsätta sig med i 10 dagar för att vänta på att testa sig..
Shit alltså! :D